مسؤل پایگاه مقاومت بسیج سمیه از محله محور بودن و بررسی ‌و حل مشکلات خانواده ها در این مرکز خبر داد.
به گزارش جارچی اخبار از کاشان، زهرا دیمکار ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: پایگاه مقاومت بسیج سمیه یکی از پایگاههای فعال در حوزه یکم حضرت زهرا (سلام الله علیها) است که با توجه به موقعیت بحران و نیاز سنجی وارد عمل شده و در دوران شیوع کرونا با دوخت ماسک و گان به کمک کادر درمان شتافت.

مسؤل پایگاه مقاومت بسیج سمیه افزود: این پایگاه در دهه اول محرم با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا طبق سنوات گذشته ولی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به برپایی عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی پرداخته است و همزمان نذورات خیرین را به صورت توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان پخش کرده است.

دیمکار فوق برنامه های پایگاه را غربالگری خانواده ها از زمان شیوع کرونا، دوخت ۴۵۰۰ عدد ماسک و گان، توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی برای افراد نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا و برپایی کارگاههای آموزش تحکیم خانواده در مسجد محله اعلام کرد و افزود: همچنین این مرکز فرهنگی از زمان تاسیس در سال ۱۳۷۶ تا کنون در تشکیل حلقه های صالحین، پرورش ۸۰۰ نیروی فعال بسیجی و ۵۰ حافظ کل قرآن فعالیت داشته است .

وی خاطر نشان کرد: این پایگاه با توجه به شناخت محلی توانسته ۲۰۰ خانواده نیازمند را تحت پوشش خیرین محل قرار دهد و با برپایی کلاسهای آموزشی در هنر آموزی به بانوان در بی نیازی ‌کمک معیشتی خانواده ها گام بردارد.

لازم به ذکر است: این پایگاه با برپایی کارگاههای قالی بافی و خیاطی توانسته در ایجاد اشتغال گام قوی بردارد و یکی از پایگاههای فعال کاشان محسوب شود.