معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان به ظرفیت و پتانسیل بالای منطقه در تولید گوشت دام و طیور اشاره کرد و گفت: تامین و توزیع مناسب نهاده ها برای دامداران و مرغداران برای حفظ جایگاه کاشان در تولید گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ، از اولویت ها و نیازهای ضروری است که می بایست مورد توجه دستگاه های مربوطه به ویژه جهاد کشاورزی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، عباسعلی قپانی پور در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کاشان افزود: عدم برنامه ریزی اجرایی در این زمینه به افزایش قیمت گوشت منجر می شود و نارضایتی تولیدکنندگان و مردم را در پی دارد.
وی ضمن تاکید بر مقابله جدی با قاچاق، احتکار وگرانفروشی گفت: توزیع مناسب و عادلانه اقلام و کالاهای اساسی با قابلیت دسترسی همگانی به ویژه قشرهای کمتر برخوردار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
قپانی پور در ادامه به توزیع سوخت و گاز مایع از طریق ثبت نام در سامانه الکترونیک اشاره کرد واظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرد، لازم است شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه کاشان و اداره صنعت، معدن و تجارت در این زمینه برنامه ریزی و تمهیدات لازم را پیش بینی و رفاه و رضایتمندی حداکثری عموم شهروندان را مد نظر داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان هویت گذاری و پلاک کوبی دام را نیز گامی موثر در مقابله با جابجایی غیر مجاز و قاچاق دانست و افزود: مدیریت جهاد کشاورزی با همکاری سایر دستگاه های اجرایی مرتبط با تدبیر مناسب اقدامات در این خصوص را در سطح شهرستان گسترش دهند و سرعت بخشند.
در ادامه این نشست نماینده مدیریت جهاد کشاورزی، شبکه دامپزشکی، اداره صنعت، معدن و تجارت، نماینده بیمه کشاورزی، اتاق اصناف و ناحیه کاشان شرکت پخش فرآورده های نفتی در این جلسه به بیان گزارشی مختصر از اقدامات و فعالیت های انجام شده پرداختند.