فرمانده انتظامی کاشان؛ از شناسایی و دستگیری متهمان به شرارت و تحت تعقیب در عملیات ضربتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار از کاشان، سرهنگ ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره درگیری ، شرارت و ایجاد مزاحمت برای نوامیس از سوی ۲ نفر شرور در سطح شهر کاشان و متواری بودن آنها که موجبات نارضایتی شهروندان را در پی داشت موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند متهمان به شرارت افردی سابقه دار هستند که به اتهام مزاحمت برای نوامیس ، سرقت ، حمل سلاح سرد ، فروش مواد مخدر و شرارت تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی است .
این مقام انتظامی در ادامه افزود : با دریافت این اطلاعات ، ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و فنی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در یکی از مناطق شهر کاشان شناسایی کنند .
سرهنگ بساطی از اقدامات ویژه پلیس برای دستگیری این افراد خبر داد و افزود : با تشکیل تیم های ویژه عملیاتی و هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان ؛ متهمان در عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی کاشان در پایان با توجه به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس کاشان است و نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه در سطح شهرستان اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی، نظم و آرامش مردم را بهم بزنند .