مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: ورزش موجب تندرستی جسم و روح انسان و بهره‌وری نیروی کار را ارتقا می‌دهد

به گزارش جارچی اخبار ،حسین فتحی در مراسم طرح پویش ورزش در کارخانجات و آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران دو صحرانوردی منتخب آذربایجان شرقی که در شرکت کلر پارس برگزار شد با بیان نقش ورزش در محیط‌های کارگری گفت: ورزش ضرورتی انکارناپذیر است و موجب تقویت روحیه و افزایش راندمان کار می گردد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش فعالیت های ورزشی در واحدهای تولیدی صنعتی خاطرنشان کرد؛ هرگونه سرمایه گذاری در امر ورزش تاثیر مثبت و در جهت افزایش سود آنها موثر خواهد بود .

فتحی با تعریفی جامع تراز ورزش و تاثیر آن در اثربخشی کار افزود: ورزش و حرکات منظم بدنی علاوه بر سلامت جسم، سلامت روحی، روانی و نشاط و سلامت اجتماعی را به دنبال خواهد داشت و از بعد فرهنگی موجب تقویت اعتماد بنفس، خلاقیت‌های فردی و کاهش غم و اندوه و افسردگی و اضطراب می گردد .

همزمان با این مراسم، آئین ویژه تجلیل از گروه کار نمونه شرکت کلرپارس در سی و سومین جشنواره استانی از سه گروه و اعضای این کارگروه نمونه با اهداء لوح استاندار و هدایایی قدردانی شد. همچنین اعضای تیم دوی صحرانوردی این شرکت که حائز رتبه اول کشوری شده بودند با اهداء لوح قدردانی و از تلاش‌های آنان در کسب مسابقات قهرمانی دوی صحرانوردی کارگران کشور تجلیل شد.

فتحی از اجرای طرح پویش ورزش در کارخانجات با همت هیئت ورزش کارگری در استان خبر داد و تصریح کرد، این طرح هر هفته روزهای دوشنبه در یکی از واحدهای کارگری استان برگزار می گردد.