رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی،گفت: عملکرد سازمان جهادکشاورزی استان، چشمگیرتر و وسیع تر از عناوینی است که در طرح شهید رجائی مطرح شده است.

به کزارش جارچی اخبار، مهندس اکبر فتحی در جلسه کارگروه توسعه مدیریت و منابع که در اتاق جلسه سازمان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت کسب عنوان دستگاه برتر در جشنواره طرح شهید رجایی و بیان این مطلب افزود: هیچ کاری ابتدا به ساکن اتفاق نمی افتد، هر برنامه ریزی جدیدی نیاز به بررسی و تحقیق در رفتارها و عملکردهای گذشته دستگاه اجرایی دارد، عملکرد سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، چشمگیرتر و وسیع تر از عناوینی است که در شهید رجایی مطرح شده است.

وی ادامه داد: شاخص های ارزیابی طرح شهید رجائی تنها درصدی از فعالیت ها و عملکرد سازمانی را نشان می دهد، عملکرد سازمان در قیاس با سایر دستگاهها از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

مهندس فتحی، گفت: اگر دستگاه خدمات رسانی در هر طرحی به عنوان مقام نخست مطرح می گردد، این موضوع بایستی توسط کارشناسان و مدیران سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نقاط قوت و موارد مثبت آن در ارزیابی عملکردها بکار گرفته شوند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، اظهار کرد: بایستی خدمات و عملکرد همکاران بخش کشاورزی در جشنواره ها و جلساتی که با محوریت بررسی ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی تشکیل می شود مطرح و قاطعانه از آن دفاع کرد تا زحمات و تلاشهای همکاران ابتر و بی نتیجه نماند.

وی با تاکید بر ارائه درست مستندات در ارزیابی ها، گفت: قضاوت افکار عمومی نسبت به رفتار و عملکرد کارکنان یک سازمان اجرایی از اهمیت خاصی برخوردار است و بنده نیز به این موضوع بی اعتنا نبوده و باور دارم همین نظرات و دیدگاه ها مبنای انتخاب سازمانها به عنوان سازمان های برتر در جشنواره ها می باشد.

مهندس فتحی، ادامه داد: دفاع از زحمات و عملکرد همکاران به عنوان حق الناس، تکلیف و وظیفه سازمانی است که برعهده مدیران و کارشناسان معاونت توسعه مدیریت و منابع و گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهادکشاورزی استان قرار دارد اگر غیر از این اتفاق بیافتد ظلم و جفای نابخشودنی در حق کارکنان و خانواده های محترم این عزیزان جاری شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در ادامه سخنان خود، گفت: آسیب شناسی دقیق و کارشناسانه نقاط ضعف و نواقص موجود در رفتارها و عملکرد سازمان در بحث ارزیابی عملکردها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است نقاط قوت که در امتیازگیری تاثیر دارند باید تقویت و نقاط ضعف و نواقص برطرف گردند.

مهندس فتحی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره بر این موضوع که تهدیدها باید به فرصت ها تبدیل شوند، تصریح نمود: مدیریت یعنی هماهنگی و تقسیم کار، مدیران در تهیه مستندات و مدارک لازم جهت ارائه به ارزیابی عملکردها بایستی با مدیریت صحیح و شایسته وظایف کارشناسان و همکاران دخیل در این موضوع را تبیین و نتایج بدست آمده را درخواست نمایند.

گفتنی است در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر به مهندس سیدعلی مختاری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان، مهندس یوسف جعفری رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان ، مهندس داریوش رحمتی وند مدیر امور اداری سازمان و مهندس مهدی زحمتکش رئیس اداره آمار ، فناوری اطلاعات و تجهیز شبکه سازمان به جهت انتخاب سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ جشنواره شهید رجایی که به امضای دکتر داود بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان رسیده است تجلیل شد.

شایان ذکر است همچنین با اهدای لوح تقدیر توسط مهندس فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به مهندس ایرج احدزاده مدیرمالی سازمان ، مهندس حسن ایمانی مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان، مهندس مجیدصدیقی معاون مدیریت امور رفاه و پشتیبانی سازمان، مهندس وحید کاظم زاده رئیس اداره روابط عمومی سازمان، مهندس پورولی رئیس اداره استخدام و کارگزینی سازمان، مهندس ابوالفضل مددی و مهندس جواد اسدی دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی سازمان به جهت انتخاب سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ جشنواره شهید رجایی که به امضای رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  رسیده است تجلیل شد.