مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه ۱۴۵۰ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان به همت کانون های مساجد ایلام توزیع می شود، گفت: حمایت از خانواده های نیازمند در سطح محلات و مناطق حاشیه ای در دستور کار قرار کانون های مساجد قرار دارد.

به گزارش جارچی اخبار از ایلام حجت الاسلام چراغی پور  اظهار کرد: ۱۴۵۰ بسته مواد غذایی به مناسبت هفته وحدت به منظور کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا د رایلام  توزیع می شود.

وی تصریح کرد: با  توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری  در خصوص همدلی  و مواسات مومنانه در راستای مبارزه  با ویروس منحوس کرونا و  کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا این تعداد بسته مواد غذایی با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا  و موسسه  خیریه و فرهنگی حضرت خدیجه(س)  قم در  سطح استان با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان توزیع می شود.

حجت الاسلام علی چراغی پور با بیان اینکه نیازمندان و اسیب دیدگان از کرونا با برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده از طریق کانون های فرهنگی و هنری هنری مساجد استان به ویژه در مناطق روستایی استان شناسایی شده است، ابراز کرد: در این راستای با هماهنگی مدیران مسئول و رابطان کانون های فرهنگی و هنری مساجد این تعاد بسته مواد غذایی به مناطق محروم استان ارسال و  در ایام هفته وحدت بین  نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: یکی از رسالت های خطیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد  خدمات رسانی به خانواده های  نیازمند با بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین و نیکوکاران است و در این راستا مصادف با ایام پایانی سال برنامه هایی در راستای حمایت از خانواده های نیازمند در سطح محلات و مناطق حاشیه ای در دستور کار قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ابراز کرد: با همکاری موسسه خیریه حضرت  خدیجه(س) شهر قم مواد پروتئینی از جمله گوشت گرم در ایام پایانی سال گذشت، همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون در اختیار خانواده های محروم مناطق مختلف استان قرار  گرفته و این برنامه تا پایان سال نیز تداوم خواهد داشت.

وی با تاکید بر جذب مشارکت های مردمی و بهره گیری از ظرفیت موسسات خیریه و نیکوکاران در راستای کمک به نیازمندان، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، با مشارکت در برنامه هایی از قبیل ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی، کمک به آسیب دیدگان از کرونا و کمک به اجرای طرح های فاصله گذاری اجتماعی و غربالگری سلامت نقش خود را به عنوان نهاد