کارشناس مسئول دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر گفت: مسابقات نماچینی آجر بر اساس ۵۰ آیتم مسابقات جهانی مهارت و استانداردهای CIS داوری می‌شود.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی دومین دوره مسابقات نماچینی آجر، وحیدرضا مشکات روحانی‌ ضمن قدردانی از شرکت آجر نماچین به دلیل برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: قطعا مسابقات در پیشرفت کاری نماکاران تاثیر بسزایی دارد و ضروری است در دیگر بخش‌های صنعت ساختمان نیز این امر در دستور کار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر در شرایط کنونی تحت تاثیر کرونا قرار گرفت، اضافه کرد: در این شرایط محدودیت پذیرش شرکت کنندگان را داشتیم و شرایط برای برگزاری سخت بود.
کارشناس مسئول دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر با تاکید بر اینکه ارتقای کیفیت مسابقات را در دوره دوم شاهد هستیم، ابراز داشت: در سال جاری نمای خشک را به نقشه مسابقات اضافه کردیم که می‌تواند به آشنا کردن نماکاران به فناوری‌های نوین صنعت آجر کمک کند.
وی با بیان اینکه مسابقات نماچینی آجر در دو روز اول به مدت هفت ساعت و در روز سوم به مدت چهار ساعت برگزار شد، اضافه کرد: برای داوری این مسابقات بالغ بر ۵۰ آیتم را برای هر نمای انجام شده در نظر گرفته‌ایم که مطابق با مسابقات مهارت جهانی است.
مشکات روحانی گفت: این مسابقات بر اساس استاندارهای CIS داوری می‌شود و دریافت کنندگان دیپلم افتخار این مسابقات مدرک معتبری را برای ادامه کار دارند.