نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های خود در شهرستان گفت: یکی از موضوعات اصلی ما پیگیری میلیاردها تومان وقفیات رها شده در شهرستان ها است.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، « سید جلیل میرمحمدی»  در نشست خبری آنلاین با رسانه های استان یزد با اشاره به اقدامات انجام شده در مدت نمایندگی خود گفت: ما از ابتدای نمایندگی خود پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان ها بوده ایم و علاوه بر ان نیز در خصوص مسائل استان با همکاری نمایندگان استان اقدامات متعددی را انجام داده ایم.

 

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات در شهرستان های تفت و میبد پیگیری اموال وقف در شهرستان ها است زیرا میلیاردها تومان در حوزه وقفت رها شده و سعی کرده ایم بتوانیم با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در این جهت گام برداریم.

 

وی بیان کرد: نشست با وزیر بهداشت در خصوص مشکلات بهداشتی و درمان شهرستان ها به خصوص در زمینه اکسیژن ساز، نشست با وزیر نیرو و وزیر اقتصاد در خصوص معادن و مشکل آب در شهرستان ها از جمله اقدامات دیگر ما بوده است.

 

میرمحمدی خاطرنشان کرد: نشست با وزیر نیرو در خصوص سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان، بررسی صنایع تعطیل و نشست با مسئولان برای حل مشکلات آنها، نشست با مدیر کل بهزیستی استان در خصوص پیگیری مشکلات معلولان، جلسه با کمیته امداد نیز در دستور کار ما قرار گرفته و انجام شده است.

 

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مباحث عمده ای که اولویت ما قرار گرفت، مبحث خط دوم انتقال آب بود که امیدواریم به زودی نیز آن رقم بخورد و مشکل آب نیز حل شود.

 

میرمحمدی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط نمایندگان مجلس در خصوص وضعیت کنونی کشور گفت: بخش قابل توجهی از نمایندگان وقت می گذارند و با توجه به شرایط تحریمی که برپا شده و شرایط خاص اواخر دولت که دچار روزمرگی شده اند، سعی می شود که در جهت حل مشکلات گام برداشته شود و امیدواریم بتوانیم مجلس کارآمد باشیم.

 

وی در خصوص کمبود دارو و انسولین گفت: به جد پیگیر این مشکلات در سطح کشور هستیم و با وزیر بهداشت و مسئولان مربوطه نیز جلسات متعددی داشتیم و امیدواریم به زودی این مشکلات نیز حل شود.

 

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه زیر ساخت های کشور و حتی جهان نیز در خصوص کرونا آمادگی لازم را نداشت و ظرفیت موجود جوابگو این همه بیمار نبود اما تلاش کردیم تا مشکلات رفع شوند و کادر درمان نیز ایثارگرانه در خدمت مردم بودند.

میرمحمدی در خصوص حمایت از موسسات قرآنی بیان کرد: در اولین نطق در مجلس شورای اسلامی و در تذکر دو دقیقه‌ای، بحث حمایت از فعالیت‌های قرآنی مطرح کردم و در جلسه‌ با شخص وزیر ارشاد یکی از درخواست‌های جدی در این زمینه بود. همچنین با تعدادی از دوستان در استان نیز جلساتی داشتیم و مقرر شد، بحث معافیت مالیاتی مؤسسات قرآنی اگر تحت درخواستی به من اعلام شود به طور قطع پیگیری خواهم کرد.