تفاهم نامه مشترک میان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی  و خانه کارگر  با هدف استفاده از ظرفیت همدیگر و  تقویت همکاری های درمانی و آموزشی  به امضا رسید.

به گزارش جارچی اخبار، در آیین انعقاد این تفاهم نامه که  در سالن شهید سلیمانی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی برگزار  شد ، مهندس کریم صادق زاده تبریزی دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی وعضو هیأت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با تشریح اقدامات خانه کارگر  گفت : خانه کارگر استان آذربایجان شرقی به عنوان کنفدراسیون عالی کارگران ایران شعبه استان آذربایجانشرقی ،  در راستای استیفای حقوق صنفی کارگران فعالیت می کند و ایجاد  امکانات رفاهی و درمانی و آموزشی و…. ، و ارائه آموزش  های  لازم برای کارگران و خانواده های آنان را در اولویت  برنامه های خود قرار داده است .

وی با تقدیر از فعالیت های گوناگون جمعیت هلال احمر  افزود : جمعیت هلال احمر علاوه بر امداد ونجات  یکی از مراکز فعال در عرصه بهداشت درمان و توانبخشی در سطح استان بوده و از امکانات بسیار خوبی برخوردار است .

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد : جمعیت هلال احمر همواره پناهگاه مردم بوده و مردم در زمان حوادث و بحرانها هلال احمر را مامن خود می داند ، هلال احمر تبریز  بلحاظ داشتن داروخانه بزرگ و مراکز درمانی استاندارد  در راستای ارتقا سلامت جامعه قدمهای بسیار موثری برداشته است .

صادقزاده تصریح کرد : نیروهای هلال احمر با عشق و علاقه خاصی به مردم خدمت می کنند و از این بابت مردم نیز احترام خاصی به امدادگران هلال احمر قائل است .

عضو هیأت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت  : جامعه کارگری و شورای شهر و شهرداری تبریز هم آماده همکاری با جمعیت هلال احمر می باشد .

مهندس کریم صادق زاده تبریزی دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی وعضو هیأت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با تمجید از فعالیت های داوطلبانه در هلال احمر عضویت در هلال احمر را مایه افتخار خود دانست و با پر کردن فرم داوطلبان و پوشیدن نمادین لباس جمعیت ، بعضویت هلال احمر در آمد .

خانه کارگر بستر مناسبی برای ارائه آموزش های امدادی است

دکتر حمیدحسین پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در این مراسم با تقدیر از فعالیت های خانه کارگر استان  گفت :جمعیت هلال احمر بعنوان بزرگترین NGO  کشور بخش اعظمی از اعتبارات آن از محل کمکهای مردمی تامین می شود و آماده همه گونه همکاری با خانه کارگر استان هستیم .

 

وی ادامه داد : خانه کارگر بستر مناسبی برای ارائه آموزش های امدادی است که با هم افزایی  می توانیم از ظرفیت های همدیگر استفاده کرده و خدمات مناسب تری به جامعه هدف و مردم ارائه دهیم  .

تجلیل خانه کارگر آذربایجان شرقی از مدیر عامل هلال احمر استان

همچنین در این مراسم مهندس صادق زاده به پاس تجلیل از خدمات هلال احمر با اهدای لوح سپاس به دکتر حمید حسین پور مدیر عامل هلال احمر استان  از خدمات و تلاشهای جمعیت هلال احمر در عرصه امداد ونجات و ارتقا سلامت انسانها تجلیل بعمل آوردند .

بازدید  از مراکز دارویی ودرمانی وتوانبخشی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی

 

در پایان این دیدار دبیر اجرایی خانه کارگر و عضو شورای شهر تبریز و هیئت همراه از مراکز دارویی و درمانی جمعیت  هلال احمر( داروخانه ، دندانپزشکی ، توانبخشی ، کفش طبی ، گفتار درمانی ، کلینیک تخصصی استاد شهریار ) بازدید و از نزدیک در جریان ظرفیت های دارویی و درمانی جمعیت هلال احمر قرار گرفتند .

در راستای این تفاهم نامه مقرر گردید که پرسنل هلال احمر با عضویت در خانه کارگر تبریز از امکانات رفاهی و آموزشی و اقامتی و حقوقی و صنفی و ورزشی و تعاونی مصرف ومسکن  خانه کارگر استفاده نمایند.