یک فرمانده ارتش یمن از سلاح های پیشرفته ای خبر داد که مقاومت این کشور در اختیار دارد.

به نقل از المسیره، «یوسف حسن المدانی» فرمانده منطقه نظامی پنجم در ارتش یمن اعلام کرد که مقاومت یمن سلاح هایی در اختیار دارد که تنها ابر قدرت ها آن ها را در اختیار دارند.

وی در ادامه افزود: در سایه تداوم تجاوز و محاصره یمن، روند آموزش و تقویت فرماندهان نظامی در این کشور ادامه دارد و این مسأله بیانگر عزم و پافشاری ما بر تحقق پیروزی است.

این فرمانده نظامی یمنی بیان کرد: حمله به یمن به ما یاد داد که باید توانمندی‌ها و تجهیزات خود را پیشرفته کنیم و تخصص لازم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: همگان می دانند که اوضاع ما در ابتدای حمله به یمن چگونه بود و در چه شرایطی قرار داشتیم؛ نه پهپادی در اختیار داشتیم و نه موشک بالستیکی. اما امروز وضعیت فرق کرده است.

المدانی گفت: ما به فضل خداوند ارتشی قدرتمند و آموزش دیده داریم و تخصص و تجربه زیادی در جنگ‌های مدرن در تمامی سطوح در اختیار داریم.

وی بیان کرد: معادلات تغییر کرده است و ما اغلب مناطق را از اشغالگران باز پس می‌گیریم. ما برای آزادسازی و پاکسازی وجب به وجب یمن از لوث اشغالگران و متجاوزان تلاش می کنیم.

نیروهای مقاومت یمن با سلاح های ساخت متخصصان این کشور از جمله موشک های دور برد موفق شده اند عمق خاک عربستان سعودی و مواضع این کشور را هدف قرار دهند.