رئیس قوه قضاییه از نمایندگان مجلس به علت تصویب قانون قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت» قدردانی کرد و گفت: فشار آوردن به مردم ما بی‌هزینه نیست.

به گزارش جارچی اخبار، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه، از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به دلیل تصویب قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت» و وادار کردن دشمن به انجام وظایف و تعهدات خود در قِبال قراردادها و پیمان‌ها تقدیر کرد.

رئیس قوه قضاییه در ادامه افزود: در این میدان پیام این اقدامات به همگان آن است که هر گونه فشار بر ملت بزرگ ایران اسلامی، بی هزینه نیست و هزینه‌ها باید پرداخت شود. هزینه آنها را در این رابطه باید بالا برد و راه آن هم افزایش تولید اهرم‌ها و مولفه‌های قدرت است لذا هر چه تولید اهرم‌ها و مولفه‌ها را در این میدان افزایش دهیم، دست ما پر می‌شود.

رئیسی با تاکید بر اینکه در این وضعیت ما باید نگاه انقلابی داشته باشیم و از نگاه‌های فردی و سیاسی پرهیز کنیم، گفت: آنچه امروز مورد انتظار مردم عزیز است، این است که همه دست اندرکاران و مدیران با قدرت و توانایی و اقتدار متناسب با مقاومت ملت ایران اسلامی موضع بگیرند و به همان تناسب پیام دهند. به نوعی که در حوزه اقتصادی، علم و فناوری، مسائل امنتیی و دفاعی تولید قدرت شود.

رئیس قوه قضاییه یادآور شد: با توجه به پیروی اروپایی‌ها از آمریکا و مواضع سخیف آلمانی‌ها باید موضع گیری کنیم، پیروی اروپا از آمریکایی‌ها نشان می‌دهد به جای استقلال سیاسی، نوعی همگامی و همراهی با آمریکایی‌ها دارند، لذا آنها را باید وادار به عملیاتی کردن تعهدات خود نسبت به ملت ایران کرد.

آیت الله رئیسی گفت: پیام اقداماتی که در این باب انجام می‌شود این است که هر نوع فشار به مردم ایران همراه با هزینه است و فشار آوردن به مردم بزرگوار ما بی‌هزینه نیست.