مدیرعامل این شرکت گفت : با ارائه کلیه خدمات برقی از طریق اپلیکیشن “برق من” ، دیگر نیازی به مراجعه حضوری مشترکین به ادارات برق شهرستانهای استان اصفهان نیست.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان ،مهندس علاقمندان ادامه داد : وجود درگاههای متفاوت خدمت رسانی به طور قطع شرایط مناسب تری را برای ارائه خدمت ایجاد می کند که در این راستا مشترکین و متقاضیان می توانند با نصب اپلیکشن “برق من” بر روی گوشی های خود به کلیه خدمات شرکت توزیع برق استان اصفهان دسترسی داشته باشند و با نصب آن به سوابق صورت حساب ،ثبت قرائت ،خدمات فروش و پس از فروش ،اعلام مشکل روشنایی معابر،ثبت خاموشی و …دسترسی یابند و بدون حضور در مراکز خدماتی و پیشخوان های خدمات دولت، خدمات برقی خود را به ساده ترین روش ممکن دریافت نمایند.
وی تاکید کرد : به عبارتی تمام خدمات به صورت کامل و تمام در اختیار کاربران قرار می گیرد و در این نرم افزار نه تنها کلیه خدمات مشترکین ارائه شده بلکه موقعیت مصرف کنند گان برق در سطوح مختلف کم مصرف ها ،خوش مصرف ها و پر مصرف ها قابل مشاهده می باشد و با برنامه ریزی و به کارگیری روشها و توصیه های مصرف بهینه برق امکان بهره مندی از طرح های تشویقی صنعت برق نیز فراهم شده است.
علاقمندان با اشاره به طرح “برق امید” تصریح کرد: این طرح فرصت مناسبی برای همه مشترکان ایجاد می‌کند که مصرفشان را کم کنند و از تخفیف صد در صدی بهای برق برخوردار شوند.
وی گفت: هدف از اجرای طرح “برق امید” به هیچ عنوان کاستن از رفاه خانوار نیست بلکه به دنبال بهینه سازی مصرف و اختصاص آن بخش‌های تولیدی مانند کشاورزی و صنعتی هستیم.
وی تصریح کرد :مشترکین برای دریافت تمامی خدمات برق و اطلاع از وضعیت میزان برق مصرفی خود می توانند اپلیکیشن “برق من” را از آدرس اینترنتیsaapa.ir/mobile-app و یا پیامک نمودن عدد ۳ به سامانه ۱۰۰۰۷۴۴۱ و همچنین از طریق بازارهای دیجیتال نرم افزار دریافت و بر روی گوشی همراه خود نصب نمایند و همچنین لینک دانلود این نرم افزار در سایت شرکت توزیع برق استان اصفهان به نشانی epedc.ir موجود می باشد.
علاقمندان افزود : راه دیگر برای دسترسی به خدمات غیر حضوری استفاده از سامانه تلفن ۱۵۲۱ می باشد که از این طریق هم امکان ارائه خدمات و همچنین شرایط دسترسی به اپلیکیشن “برق من” را برای مشترکین و متقاضیان فراهم نموده است.
وی در پایان گفت : حوادث برق نیز از طریق نصب این اپلیکشین قابل رصد و پیگیری می باشد و خدمات دیگر نیز به صورت غیر حضوری از طریق سایت شرکت به نشانی epedc.ir قابل دسترسی می باشد.