دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از شرکت صنایع ایمنی ارک( کفش ارک)، گفت: برند کفش تبریز، در همه جای ایران شناخته شده است.

به گزارش جارچی اخبار، مهندس کریم صادق زاده تبریزی رئیس فراکسیون کارگری  شورای اسلامی شهر تبریز و دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی اظهار داشت: نام کفش تبریز از دیرباز یکی از صنایع مطرح دنیا و بعنوان رویدادی مهم مورد توجه می باشد.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت و تولید کفش های باکیفیت و مشتری پسند شرکت صنایع ایمنی ارک، تصریح کرد: صنعت کفش بعنوان یک برند جهانی مهد فرهنگ و صنعت در دنیا به نام تبریز ثبت شده است و می توان گفت به صراحت که تبریز را مورد تحول حوزه گردشگری قرار داده است.

دبیر اجرائی خانه کارگر تبریز، افزود: گذشته از تمامی حوزه های فعال صنعتی، فرهنگی، هنری و آئین و سنن معمول آذربایجان توسعه صنعت، کفش تبریز سهم بسزایی را در توسعه آذربایجان و تبریز بعنوان پایتخت تحول سیاسی و اجتماعی دارا می باشد.

صادق زاده خاطر نشان کرد: بسیار خوشحالم در شرکت صنایع ایمنی ارک به عنوان تولید کننده کفش های داخلی در جهت دفاع از تولیدات ملی و اشتغال کارگر ایرانی حضور یافته ام و قطع به یقین با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و حمایت از کالای ایرانی شاهد رشد و رونق صنعت و تجارت در کشور در راستای تحقق شعار سال همانا جهش تولید باشیم.

وی، اضافه کرد: تمام صنعتگران این حوزه نیز بادرایت و هوشمندی خود و مسئولین بخش سرمایه گذاری و حمایتی در تحقق این امر مهم سهم بسزایی دارند که جا دارد از تمامی مسئولین علی الخصوص صاحبان سرمایه و صنعتگران عزیز این صنعت و ریاست محترم اتحادیه کفاشان تبریز و تمامی اعضای هیئت مدیره و فعالان این صنعت تقدیر بعمل آورم.

صادق زاده در بخش دیگری از سخنان خود، اضافه کرد: هدف تشکیلات خانه کارگر دفاع از تولیدات ملی و اشتغال کارگر ایرانی بوده و اشتغال موجب ایجاد آرامش در کشور  می شود و همچنین موجب کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد نشاط در جامعه می شود و برای ایجاد اشتغال یک عزم ملی نیاز است که برای صنعت کفش هم خانه کارگر در جهت ارائه خدمات رفاهی و آموزشی و … آماده همکاری می باشد.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز، در پایان گفت: ما نیز بعنوان خادم مردم در شورای شهر تبریز و کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری و بهبود فضای کسب و کار در تصویب لوایح مربوطه و حمایت همه جانبه آماده همکاری و حمایت از صنعت کفش تبریز برای حل مشکلات و رسیدن این صنعت به جایگاه واقعی اش می باشد.

مشاور دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی نیز در این نشست با بیان اینکه همگامی تجربه با علوم روز موجب پیشرفت می شود گفت: خوشبختانه در این واحد تولیدی به این موضوع توجه شده و این عامل توسعه آن بوده است

غلامحسین حسین زاده وحید با بیان اینکه تولید مولد پابرجاست خاطرنشان کرد اقتصاد خدماتی به حباب روی آب می ماند

علیرضا جباریان رییس اتحادیه کفش تبریزنیز در این نشست با اشاره به جایگاه صنعت کفش تبریز گفت: کفش تبریز در تمامی حوزه های تولیدی موفق عمل کرده اما نیاز به حمایت دارد

مدیرعامل شرکت  صنایع ایمنی ارک (کفش ارک) نیز با ارایه گزارشی از تولیدات این واحد صنعتی اظهار داشت: در کنار تنوع تولید کیفیت در تولیدات این واحد صنعتی همواره مدنظر بوده و محصولات این کارخانه بدین لحاظ از سوی نیروهای نطامی مورد استقبال قرار گرفته است

غلامرضا قصاب زاده به برنامه های توسعه ای این کارخانه در راستای کارآفرینی و نوآوری محصولات ایمنی اشاره کرد و گفت: با توجه به فضای کم برنامه احداث ساختمان جدیدی در مجاورت این واحد آغاز کرده ایم که با اتمام  آن علاوه بر توسعه تولید کفش در سایر زمینه های تولید محصولات ایمنی کارگر نیز فعالیت خواهیم داشت.

وی رعایت حقوق کارگران در تمامی زمینه ها در این واحد تولیدی یک اولویت اصلی خواند و گفت: با توجه به نیروی انسانی است گه پیشرفت هر واحد تولیدی میسر می شود.

در این آیین  با اهدای لوح تقدیری از سوی خانه کارگر تبریز از تلاش های مدیرعامل شرکت صنایع ایمنی ارک در جهت رونق تولید و حمایت از تولید ایرانی تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه همچنین تفاهم نامه همکاری در جهت عضویت کارگران در خانه کارگر تبریز در جهت استفاده کارگران از امکانات آموزشی و رفاهی و درمانی حقوقی و صنفی وورزشی و …..منعقد گردید

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی در ادامه  به همراهی  مهندس جباریان رییس اتحادیه صنف کفاشان تبریز وجمعی از ‌اعضای هیأت اجرایی خانه کارگر استان از خط تولید این واحد صنعتی بازدید  کردند.