شهردار خمینی شهر گفت: یکی از مهم‌ترین نیازهای معلولان و کم‌توانان ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی متناسب با وضعیت جسمانی آن‌هاست و بر همین اساس پارک ویژه معلولان در فاز سوم پارک ساحلی جوان با هدف ارائه خدمات به این قشر راه اندازی می‌شود.

به گزارش جارچی اخبار؛ علی اصغر حاج حیدری با اعلام این خبر به ایسنا گفت: پارک ساحلی جوان با رویکرد ورزشی در سه فاز طراحی شده که دو فاز آن ساخته شد و به بهره برداری رسید.

وی افزود: در فاز اول و دوم این پارک که در حاشیه کانال برخوار ساخته شده، با هدف ایجاد محیطی سالم برای جوانان و خانواده ها، امکانات رشته های ورزشی مختلف از جمله بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، ورزش های ساحلی، اسکیت، فوتبال و … تعبیه شده است.

شهردار خمینی شهر، با بیان اهمیت مناسب سازی پارک ها جهت استفاده معلولان گفت: ۵۷۰۰ معلول در شهرستان خمینی شهر زندگی می کنند که  یکی از مهمترین نیازهای آنها ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی متناسب با وضعیت جسمانی آن هاست. متأسفانه معلولان از قشرهایی هستند که به دست فراموشی سپرده شده‌اند و برای تردد در سطح شهر با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

حاج حیدری تصریح کرد: براساس تمهیدات اندیشیده شده پارک ویژه معلولان در فاز سوم پارک ساحلی جوان با هدف ارائه خدمات به این قشر راه اندازی می شود.

وی افزود: شرایط مناسب سازی در این پارک به خوبی دیده شده و با کمک معلولان شهرستان طراحی شده است. وسایل ورزشی مورد نیاز معلولان به همراه مسیر پیاده روی ویژه و مسیر ویلچر نیز برای این فضا در نظر گرفته شده است.