مدیر عامل شرکت گفت :شرکت توزیع برق اصفهان از سالهای گذشته در حوزه غیر حضوری نمودن خدمات اقدامات خوبی را صورت داده است که از جمله راه اندازی سامانه سمیع به شماره ۳۸۱۲۱ بود که امکانات زیادی را برای مشترکین و متقاضیان ایجاد نمود و این خدمات موجب شد در زمان انتشار ویروس کرونا ارائه خدمات غیر حضوری بیش از پیش نمایان شود و تنها با یک تلفن به تمامی خدمات دسترسی داشته باشند.

به گزارش جارچی اخبار؛مهندس حمید رضا پیر پیران  خاطر نشان کرد :وجود درگاههای متفاوت خدمت رسانی به طور قطع شرایط مناسب تری را برای ارائه خدمت ایجاد می کند که در این راستا مشترکین و متقاضیان می توانند با نصب اپلیکشن برق من بر روی گوشی های خود  به کلیه خدمات شرکت توزیع دسترسی داشته باشند و با نصب آن کلیه خدمات فروش و پس از فروش از جمله سوابق صورت حساب ،ثبت قرائت ،خدمات فروش و پس از فروش ،اعلام مشکل روشنایی معابر،ثبت خاموشی و …دسترسی یابند و بدون حضور در مراکز خدماتی و پیشخوان های خدمات دولت خدمات برق خود  را به ساده ترین روش ممکن به دست آورند.

این مقام مسئول تاکید کرد : به عبارتی تمام خدمات به صورت کامل و تمام در اختیار کاربران قرار می گیرد و در این نرم افزار نه تنها کلیه خدمات مشترکین ارائه شده بلکه موقعیت مصرف کنند گان برق در طرح  برق امید و در سطوح مختلف کم مصرف ،خوش مصرف و پر مصرف قابل مشاهده  می باشد و با برنامه ریزی و به کارگیری روشها و توصیه های مدیریت مصرف برق امکان بهره مندی از طرح های تشویقی صنعت برق نیز فراهم شده است.

وی تصریح کرد :مشترکین می توانند این نرم افزار کاربردی موبایل را از طریق بازارهای دیجیتال نرم افزار  دریافت و بر روی گوشی همراه خود نصب نمایند و همچنین لینک دانلود این نرم افزار در سایت شرکت توزیع برق اصفهان به نشانی eepdc.ir  موجود می باشد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت  افزود : راه دیگر برای دسترسی به خدمات غیر حضوری استفاده از سامانه  تلفن ۱۵۲۱ می باشد که از این طریق هم امکان ارائه خدمات و همچنین شرایط دسترسی به اپلیکیشن برق من برای مشترکین و متقاضیان فراهم گردیده است.

وی در پایان گفت : حوادث برق نیز از طریق نصب این اپلیکشین قابل رصد و پیگیری می باشد و بستر دیگر برای دریافت خدمات غیر حضوری سایت این شرکت به نشانی eepdc.ir می باشد که کلیه خدمات فروش و پس از فروش برق در قسمت میز خدمت الکترونیکی قابل دریافت می باشد .