مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،در آیین گرامیداشت هفته پژوهش با قدردانی از زحمات پژوهشگران این شرکت، بیان داشت: شرکت گاز استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین، از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی که از سوی همکاران و یا پژوهشگران و محققان خارج از شرکت ارائه می شود، استقبال می کند.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی، سید مصطفی علوی، پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی را در راستای پویایی سازمان ها بسیار موثر دانست و افزود: تمام سازمان ها در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات خود باید خود را با علم و تکنولوژی روز منطبق کنند.
وی، بیان داشت: امور پژوهش این شرکت فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز نموده و با تاکید بر تولید پژوهش های کاربردی ضمن برقراری ارتباط موثر و مستمر با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، طرح های تحقیقاتی خود را با هدف رفع تنگناها، ارتقاء تکنولوژی و افزایش کارآیی و بهره وری فرآیندهای شرکت تعریف نموده است
مهندس علوی، در نظر گرفتن خواسته ها و نیازهای مخاطبان هر سازمان را نیز در کمک به ارتقای سطح کیفی خدمات بسیار موثر دانست و گفت: نظرسنجی و نظرخواهی از مخاطبان سازمان ها می تواند کمک فراوانی به کیفیت بخشی خدمات به مخاطبان داشته باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در ادامه با اشاره به فعالیت و پویایی همکاران این شرکت، گفت: عمدتاً پرسنل شرکت گاز استان به دلیل جوان بودن، برخورداری از تحصیلات عالیه و علاقه و اشتیاق در زمینه کارهای پژوهشی فعال هستند.
علوی، با تاکید بر تجاری سازی موضوعات پژوهشی گفت: زمینه پژوهش برای همه کارکنان به ویژه افراد خلاق باید فراهم گردد، نظام پیشنهادات به عنوان مدخل ورودی ایده ها باید تقویت و برای این مقوله مهم که موجب پویای و نشاط سازمان هاست خط مشی و مسیر مشخصی تعریف گردد.
وی، اظهار داشت: تا کنون بیش از۲۶پروژه پژوهشی، ۳۹طرح اینترنشیپ،۱۰۳پایان نامه تحصیلات تکمیلی و بیش از۱۰۳ مقاله علمی پژوهشی در شرکت گاز استان اصفهان مورد حمایت قرار گرفته است.
مهندس علوی، با اشاره به انجام ۵ پروژه پژوهشی، ۵ مقاله، حمایت از دو پایان نامه ی دانشگاهی طی سالجاری گفت: مطالعه پیاده سازی سیستم DI&M در عملیات نشت یابی، سامانه بی سیم نوین در امداد رسانی، استفاده از سیستم حفاظت کاتدی پالسی در خطوط لوله و مقایسه آن با سیستم حفاظت کاتدی معمول، پیاده سازی سامانه جامع مدیریت دارایی های فیزیکی در سطح تمامی ادارات گازرسانی سطح استان، تهیه یک مرجع کامل جهت انتخاب بستر ارتباطی بهینه بین ایستگاه های گازی و مرکز مانیتورینگ ادارات گاز، تجهیز ایستگاه های گاز جایگاه CNG با قابلیت پرداخت برخط را از مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه پژوهش طی سالجاری عنوان کرد.
وی، در پایان با تاکید بر انجام پروژه های پژوهشی کاربردی از همکاران تقاضا نمود که با شناسایی مشکلات فنی و غیر فنی از ظرفیت پژوهش شرکت برای امور جاری استفاده شده و مشکلات مرتفع گردد و در مقابل برای انجام پروژه های بنیادی، نقشه راه شرکت بررسی و با طرح موضوع در شورای پژوهش پیگیری و اقدام شود.