مرکز دیسپاچینگ و خدمات غیرحضوری برق شمال استان اصفهان در کاشان با حضور معاون وزیر و دیگر مسئولان افتتاح شد.

به گزارش جارچی اخبار، حمید علاقه‌مندان پیش از ظهر امروز در افتتاح مرکز پاسخگویی مشترکان و مرکز کنترل عملیات در کاشان اظهار داشت: این مرکز در شهرستان کاشان در راستای ایجاد مرکز دیسپاچینگ و خدمات غیرحضوری در شمال استان اصفهان ایجاد شده است.

وی ضمن اشاره به در نظر گرفت طرح‌های میان مدت حوزه برق ویژه شهرستان کاشان افزود: در مرکز و غرب استان اصفهان مرکز دیسپاچینگ وجود دارد و افتتاح این مرکز ویژه منطقه شمال استان اصفهان و پشتیبان این استان در نظر گرفته شده است و به صورت متمرکز اقدامات صورت گرفته رصد می‌شود.

مدیرعامل توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه ۱۳ شهرستان از ۲۳ شهرستان استان اصفهان از این سیستم یکپارچه بهره‌مند هستند، ابراز داشت: در راستای توسعه خدمات غیرحضوری برنامه‌ریزی صورت گرفته بر این اساس بوده است که خدمات به صورت غیرحضوری صورت پذیرفته و به تدریج مراجعه حضوری حذف می‌شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در حوزه خدمات غیرحضوری جزو پنج استان کشور است گفت: با فرهنگ‌سازی خوب صورت گرفته شهرستان کاشان بزرگترین شهرستان استان اصفهان از لحاظ تعداد مشترکین در حوزه خدمات غیرحضوری جزو شهرستان‌های پیشرو این استان در خدمات غیرحضوری محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان ضمن اشاره به تامین زیرساخت‌های خوب حوزه برق در منطقه کاشان تصریح کرد: امیدواریم با این زیرساخت‌ها خاموشی ۲۰۰ دقیقه‌ای به ازای هر مشترک در کاشان را به ۱۸۰ دقیقه در سال برسانیم و تجهیزات پیش‌بینی شده در این مرکز ویژه کل استان اصفهان در نظر گرفته شده است.