خودارزیابی تعالی سازمانی شرکت گاز استان اصفهان با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای ستادی ، اعضای کمیته های تعالی سازمانی و ارزیابان تعالی به مدت سه روزکاری در شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی مدیرعامل این شرکت با اشاره به این نکته که خودارزیابی یک ارزیابی جامع ، هدفمند و منظم از فعالیت ها و دستاورد های سازمان با استفاده از مدل تعالی است افزود این ارزیابی بر اساس مدل سرآمدی EFQM و منطق رادار انجام می شود و معیاری برای شناسایی زمینه های قابل بهبود و تعریف و اجرای پروژه های بهبود در سازمان می باشد.
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود : مدل های تعالی سازمانی چارچوبی نظام مند برای ارزیابی عملکرد سازمان ها هستند و این مدل ها بر اساس مفاهیم آموخته های مدیریت کیفیت جامع ، سازمان ها را بدون توجه به نوع فعالیت و اندازه ،فاصله در دو حوزه توانمند سازها و نتایج حاصل از پیاده سازی این توانمندسازها ، ارزیابی نموده و نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود آن ها را مشخص می کنند .
وی افزود : مدل سازمانی EFQM از یک سو، ساختار و راهکارهای لازم را برای راهبران و مدیران سازمان های متعالی جهت تدوین خط مشی، راهبرد و اهداف سازمان بر اساس خواسته ها و انتظارات حال و آینده ذی نفعان ارائه می دهد و از سوی دیگر برنامه ها و اقدامات کارکنان سازمان های متعالی را برای مدیریت هدفمند فرایندها، استفاده مطلوب و بهینه منابع سازمان و دستیابی به اهداف اقتصادی آن را مطرح می سازد .
این مقام مسئول افزود: این شرکت از سال ۸۹ در ارزیابی جایزه ملی کیفیت حضور یافت و توانست در سال ۹۲ تقدیرنامه دو ستاره اشتهار به کیفیت، در سال ۹۳ تقدیرنامه چهار ستاره اشتهار به کیفیت، سال ۹۶ تندیس بلورین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت و گاز ، و سال گذشته تندیس بلورین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز را از آن خود نماید.
مهندس علوی، در ادامه سخنانش اظهار داشت : این شرکت، در ادامه این مسیر اهتمام دارد تا بیش از پیش زمینه استمرار موفقیت را با تکیه بر استعداد و تعهد سازمانی کارکنان مهیا نماید.
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود : مدل های تعالی سازمانی چارچوبی نظام مند برای ارزیابی عملکرد سازمان ها هستند و این مدل ها بر اساس مفاهیم آموخته های مدیریت کیفیت جامع ، سازمان ها را بدون توجه به نوع فعالیت و اندازه ،فاصله در دو حوزه توانمند سازها و نتایج حاصل از پیاده سازی این توانمندسازها ، ارزیابی نموده و نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود آن ها را مشخص می کنند .
وی افزود : مدل سازمانی EFQM از یک سو، ساختار و راهکارهای لازم را برای راهبران و مدیران سازمان های متعالی جهت تدوین خط مشی، راهبرد و اهداف سازمان بر اساس خواسته ها و انتظارات حال و آینده ذی نفعان ارائه می دهد و از سوی دیگر برنامه ها و اقدامات کارکنان سازمان های متعالی را برای مدیریت هدفمند فرایندها، استفاده مطلوب و بهینه منابع سازمان و دستیابی به اهداف اقتصادی آن را مطرح می سازد .
این مقام مسئول افزود: این شرکت از سال ۸۹ در ارزیابی جایزه ملی کیفیت حضور یافت و توانست در سال ۹۲ تقدیرنامه دو ستاره اشتهار به کیفیت، در سال ۹۳ تقدیرنامه چهار ستاره اشتهار به کیفیت، سال ۹۶ تندیس بلورین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت و گاز ، و سال گذشته تندیس بلورین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز را از آن خود نماید.
مهندس علوی، در ادامه سخنانش اظهار داشت : این شرکت، در ادامه این مسیر اهتمام دارد تا بیش از پیش زمینه استمرار موفقیت را با تکیه بر استعداد و تعهد سازمانی کارکنان مهیا نماید.