هادی نباتینژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: بهصراحت میگویم کار حرفهای روابط عمومی و رسانهای در دستور کار روابط عمومی فولاد مبارکه قرار دارد و از ورود به حاشیهها پرهیز خواهیم کرد.
فضای موجود بین شرکت فولاد مبارکه و رسانهها براساس تعامل برد-برد است
نباتینژاد افزود: ممکن است نگاه به شرکت فولاد مبارکه با نگاه مالی همراه باشد، اما باید اذعان کنم فضای رسانهای موجود بین شرکت فولاد مبارکه و رسانهها براساس تعامل برد-برد است؛ هم شرکت فولاد مبارکه به اقتصاد رسانهها و دیگر انواع حمایت و توسعۀ آنها توجه دارد و هم از ظرفیتهای رسانهها بهره میبرد. روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با تعریف کار ویژههای مختلف در کنار رسانهها خواهد بود و از آنها برای اطلاعرسانی اخبار و تولید محتوای مرتبط هدفمندتر استفاده خواهد کرد. باور داریم که در فضای رسانهای و حوزۀ حرفهای روابط عمومی اقدامهای خوبی رقم خواهد خورد.
نباتینژاد با بیان اینکه در یک ماه اخیر تغییراتی در فرایند تولید محتواها انجام گرفته است ادامه داد: باید فضای ارتباطی ما با رسانهها افزایش یاید؛ در این زمینه اقداماتی برای دسترسی آسان به مدیران شرکت و تولید محتوا انجام خواهد شد.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: برنامهریزیهای جدیدی در ادارۀ رسانهها و فضای مجازی فولاد مبارکه انجام شده تا رسانههای فرهنگی اجتماعی و مذهبی نیز در کنار انجام فعالیتهای شرکت بیشازپیش حضور داشته باشند. در واقع شرکت فولاد مبارکه همانطور که در عرصه صنعت و اقتصاد به پیش میرود، صنعت فرهنگی را نیز پیش میبرد و مشارکتهای بسیاری در این بخش دارد.