مدیر کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم بسترهای مختلف این ظرفیتها را در تبلیغات شهری و محیطی، فضای رسانهای و اعلان هشدارهای صوتی عنوان کرد و افزود: با هماهنگی و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان قم به عنوان متولی اصلی و فرماندهی ستاد استانی و در وضعیتهای متفاوت شیوع و درگیری مباحث مربوط به اطلاعرسانی و آگاهی عمومی و عموما با رویکرد هشدارهای کرونایی منشر و منعکس شده است.
کلانترزاده طراحی و اجرای پویشهای اطلاعرسانی در حوزه کرونا ویروس با محوریت شهرداری قم را یادآور شد و گفت: پویش “هنوز_تموم_نشده” با دربرگیری فضای رسانههای برخط، مکتوب و فضای مجازی و همچنین تبلیغات شهری و محیطی از جمله اقداماتی بود که در کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری قم به آن پرداخته شد و با مشارکت سایر دستگاههای استانی به نحو مطلوب و اثرگذاری در سطح شهر قم به اجرا در آمد.
وی اکران بیش از ۱۰ مرحله تبلیغات محیطی به صورت اختصاصی برای این موضوع را از دیگر اقدامات شاخص حوزه تبلیغات شهری اعلام کرد و افزود: علیرغم بار مالی و هزینهای تبلیغات شهری در چاپ و اکران، شهرداری قم با تمام توان در کنار مجموعه بهداشت و درمان و با استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی و سازههای در اختیار مجموعه شهرداری قم در ابعاد و اندازههای متفاوت اجرای پویشهای تبلیغاتی را همواره در دستور کار داشته است.
مدیر کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم استفاده از ظرفیت برجهای اطلاعرسانی صوتی در سطح شهر برای پخش پیامهای صوتی هشدار و ترویج رعایت دستورالعملهای بهداشتی را از دیگر اقدامات حوزه اطلاعرسانی عنوان کرد و ادامه داد: تولید پادکستهای صوتی و پخش عمومی آن از طریق فضای مجازی، ناوگان خودرویی تخلفات شهری و ماشینآلات آتشنشانی نیز به انجام رسیده است.