مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: ۱۴۰ نفر از کادر درمانی این مرکز در خرم‌آباد علیه ویروس کرونا واکسینه شدند و در صورت جذب سهمیه جدید، واکسیناسیون تعداد بیشتری انجام می‌شود.

به گزارش جارچی اخبار، امین بهاروند افزود: حال عمومی این افراد مساعد است و مشکل خاصی در خصوص آنها گزارش نشده است.

وی همچنین اضافه کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۰۰ نفر از یک هزار و ۴۰۰ نفر کادر درمان تامین اجتماعی لرستان به این ویروس مبتلا شدند و  واکسیناسیون براساس سهمیه تخصیصی از سوی دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.

بهاروند خاطرنشان کرد: کل مجموعه شامل پزشک، تکنسین اتاق عمل، پرستار، نیروهای پشتیبان و خدمات در بیمارستان خرم آباد ۶۰۰ نفر هستند و به مرور کار واکسیناسیون این افراد انجام خواهد شد.

وی گفت: اکنون تعداد مبتلایان به کرونا در استان سیر صعودی دارد که برای کنترل این شرایط مردم باید تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا روز به روز بر تعداد بیماران افزوده نشود.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان ادامه داد: در حال حاضر روزانه هشت تا ۱۰ نفر مبتلا به کرونا فقط در بیمارستان تامین اجتماعی خرم‌آباد بستری می‌شود این در حالی است که تعداد افراد بستری براثر کرونا در موج آبان و آذر روزانه ۲ تا سه نفر بود.

به گفته وی، در حال حاضر بیش از ۸۰ نفر از افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان تامین اجتماعی خرم‌آباد بستری هستند که این آمار در موج چهارم کرونا بسیار بالا است به همین منظور مردم باید تمام موارد را رعایت کنند تا آمار روز به روز افزایش پیدا نکند.

۱۴ بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته در استان جان باختند و شمار قربانیان این ویروس به یکهزار و ۵۱۰ نفر رسید.

همچنین تعداد مبتلایان به کرونا در این استان با شناسایی یکهزار و ۲۴۳ بیمار جدید طی شبانه روز گذشته به ۹۳ هزار و ۳۴۶نفر رسیده است.