مدیر کل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر زمینه ارائه ۱۳۴ خدمت شهرداری روی میز خدمت فراهم شده و شهروندان اصفهانی میتوانند از طریق مراجعه به سایت my.isfahan.ir از آنها استفاده کنند.
وی با اشاره به راهاندازی میز خدمت غیر حضوری در شهرداری، تصریح کرد: در حال حاضر زمینه ارائه ۱۳۴ خدمت شهرداری روی میز خدمت فراهم شده که ۳۴ خدمت آن در حوزه شهرسازی و مابقی در سایر حوزههای مرتبط با شهرداری است.
مدیر کل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان با بیان اینکه خدمات سایت my.isfahan.ir در زمینههای مختلف فعالیت شهرداری از جمله حوزههای شهرسازی، خدمات شهری، عمرانی، پیمانکاری و موارد متفاوت دستهبندی شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: همواره در تلاش برای ارائه خدمات جدید و بارگذاری آن روی این سایت هستیم.
وی ادامه داد: در این سایت به راحتی امکان جستجو و شناسایی خدمات قابل ارائه وجود دارد و شهروندان میتوانند با دریافت شناسه پیگیری خدمت در موقعیتهای مختلف وضعیت درخواست خود را رصد کنند.
سلطانی با تاکید بر بسترسازی برای توسعه خدمات سایت my.isfahan.ir برای افزایش ارائه خدمات و تأمین رضایتمندی شهروندان، خاطرنشان کرد: میز خدمت، داشبورد مدیریتی را تجهیز کرده و مدیران بخشهای مختلف میتوانند به واسطه آن مسیر فعالیت امور را رصد کرده و کاستی یا ضعفهای احتمالی در زمینههای مختلف را شناسایی و رسیدگی کنند.