مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان  گفت : ۷۰ هزارو ۵۴۵ خدمت رسانی از طریق کانال های حضوری و غیر حضوری طی  سال ۹۹ درشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان انجام شد .

به گزارش جارچی اخبار به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، کورش بالادست  با بیان اینکه یکی از مهم ترین اهداف این شرکت  ارائه خدمات به موقع  و مطلوب به مردم است  اظهار داشت:پس از ثبت تقاضاها از طریق سامانه ۰۹۶۲۷ و حداکثر طی مدت زمان ۷۲ ساعت توسط کارشناسان مربوطه بررسی و تا حصول نتیجه و پاسخگوئی به ارباب رجوع پیگیری مستمر صورت می گیرد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی افزود : بیش از ۹۰ درصد خدمات در پخش فرآورده های نفتی  به صورت الکترونیکی و غیرحضوری و از طریق  ستاد منطقه ، انبارنفت شهید بهمنی مقدم رشت ، مرکز سوختگیری هواپیمائی شهید اسدپور و نواحی نه گانه  (مرکزی رشت، تالش ، رودبار ، انزلی ، آستارا ، صومعه سرا، فومن ، رودسر و لاهیجان ) و از طریق کانال های ارتباطی ( حضوری ، تلفنی و الکترونیکی ) انجام می شود
گفتنی است با توجه به تاکید  به تکریم ارباب رجوع و رعایت الزامات بهداشتی درخصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی از اهم برنامه هایی است که مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گیلان در دستور کار اکید این شرکت قرار داده است .