دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان این موضوع که انتخابات ریاست جمهوری مهم ترین مساله کشور است؛ گفت: همه تلاش مجموعه وزارت کشور بر این است که با اولویت و حفظ سلامت و جان مردم، انتخاباتی مشارکتی و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی با تشریح این موضوع که هجدهمین جلسه ستاد انتخابات کشور با حضور جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور در محل وزارت کشور برگزار شد؛ گفت: در جلسه امروز آخرین تمهیدات اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال جاری بحث و گفت و گو شد و طبق گزارش ارائه شده بسترها و شرایط برای برگزاری انتخابات در موعد مقرر قانونی کاملا آماده است و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
موسوی با تشریح این امر که رویکرد وزارت کشور بر دو مدار قانونمداری و بی طرفی است؛ گفت: قانون چراغ راهنمای عمل وزارت کشور است و طبق تاکیدات وزیر کشور، همه مجریان درگیر در انتخابات بر محور قانون عمل خواهند کرد.

موسوی همچنین گفت: خوشبختانه با تمهیدات پیش بینی شده در محل ثبت نام وزارت کشور و البته همراهی داوطلبین ریاست جمهوری، روند ثبت نام ها به نحو مناسبی صورت گرفت و مدارک همه داوطلبان طبق موعد قانونی به شورای نگهبان جهت بررسی تایید صلاحیت ارسال شد.
موسوی تشریح کرد: به مراتب اعلام شورای نگهبان، اسامی نامزدهای تایید شده به اطلاع عموم مردم ایران رسانده می شود و فرایند تبلیغات در بازه زمانی مشخص آغاز می شود.
موسوی در پایان خاطر نشان کرد: همه تلاش مجموعه وزارت کشور بر این است که با اولویت و حفظ سلامت و جان مردم، انتخاباتی مشارکتی و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.
قابل ذکر است در جلسه امروز خوش اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه به عنوان مهمان جلسه حضور داشت و به ارائه گزارش در خصوص وضعیت استان کرمانشاه در حوزه انتخابات پرداخت.