بوکسور تیم ملی ایران با اشاره به شکست حریفان خود در مسابقات قهرمانی بوکس آسیا ، گفت: مسیر رسیدن به فینال بسیار سخت بود و در این راه تلاش فراوانی انجام دادم.

به گزارش جارچی اخبار، میثم قشلاقی در گفتگو با مهر در خصوص مسابقات قهرمانی بوکس آسیا اظهار کرد: مسابقات سطح بسیار بالایی دارد و از سوی دیگر قرعه بسیار سختی به من خورد و از این رو بدون هیچ گونه استراحت به انجام مسابقات پرداختم.

بوکسور تیم ملی ادامه داد: در مسابقات این دوره حریفانی از هند، قزاقستان و قرقیزستان را شکست دادم و اکنون به فینال رسیده ام؛ هرچند حریفان بسیار قدرتمند و سرشناس بودند.

وی در خصوص امکان اخذ سهمیه المپیک گفت: سازمان جهانی المپیک باید سهمیه‌ها را اعلام کند اما فدراسیون بوکس ایران می‌تواند رایزنی‌ها را انجام بدهد.

قشلاقی ادامه داد: من توانستم قهرمان جهان را شکست دهم و از این رو فکر می‌کنم لایق کسب سهمیه المپیک باشم اما مشخص نیست تصمیم سازمان جهانی المپیک چه خواهد بود.

عضو تیم ملی بوکس ایران تصریح کرد: زحمات زیادی برای رسیدن به این نقطه کشیدم و سعی دارم قدرت جوانان ایرانی را به رخ جهان بکشم.

وی افزود: هدف من قهرمانی جهان و قهرمانی در المپیک است و سعی می‌کنم در این راه تمام تلاشم را انجام داده تا دل مردم را شاد کنم.

قشلاقی ضمن تشکر از مدیران فدراسیون و سرمربی خود گفت: در انتهای این دوره از مسابقات در صورت قهرمانی و یا نایب قهرمانی، مدال آسیایی خود را به مردم عزیز ایران تقدیم خواهم کرد.