نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزایش ارزش پول ملی ایران را یکی از مهمترین دغدغه‌های خود دانست و گفت ما کاری خواهیم کرد که پول ایران بعد از دلار و یورو قوی‌ترین پول منطقه شود، تخصص و رساله دکترای من در خصوص پول و اعتبار است و با معدل بالای ۱۹ قبول شدم.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از مهر،  محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در تلویزیون اظهار داشت: در این ۲۰ سال فکر کردم و در سال ۹۲ بدون آنکه کسی متوجه شود چه خبر است من یک هزار تومانی در مقابل کلید یکی از آقایان بلند کردم و گفتم مردم، پول ملی ما در خطر است لذا جزو وظایف خود می‌دانم و به مردم ایران تعهد می‌دهم که دولت ما پول ملی را تقویت خواهد کرد و ارزش آن را تثبیت می‌کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه در مبارزه با دلالان جدی ست گفت: اقتصاد ایران باید سالم شود و ما در مبارزه با مفسدان بزرگ و دانه درشت‌ها جدی هستیم.

وی با بیان اینکه هیچ کسی بیشتر از من خسارات ناشی از جنگ و ناامنی را ندیده و نمی‌فهمد، گفت: من با چشمان خودم آوارگی‌ها و کشته شدن بی‌گناهان بسیاری را دیده‌ام.

رضایی افزود: من خسارات ناشی از جنگ‌ها را دیده‌ام به همین دلیل ما به دنبال صلح و امنیت در ایران و منطقه هستیم، ما به دنبال آن هستیم که حتی یک گلوله نه تنها در ایران بلکه در کل منطقه شلیک نشود. آرامش آسایش و امنیت برای مردم مهم است به همین دلیل امنیت در ایران را تقویت می‌کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه در دولتش، بازدارندگی را افزایش می‌دهد، افزود: اما یک جنگ وجود دارد، جنگ با مافیایی اقتصادی، فولاد و خودرو و جنگ با قاچاقچیان و کسانی که با مواد مخدر جوانان ما را به سوی نابودی می‌کشند وجود دارد و در این عرصه ما جدی هستیم.

وی ادامه داد: ناامنی در اطراف کشور ما به داخل کشور سرایت خواهد کرد، امروز اختلافاتی که در قطر با امارات و عربستان وجود دارد و همچنین اختلافاتی که در منطقه قفقاز و در کشور افغانستان است موجب ناامنی‌هایی در منطقه شده و ما به برقراری صلح و امنیت در منطقه کمک می‌کنیم تا امنیت خودمان نیز حفظ شود.