با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان ثامن الحجج (ع) و فاز اول بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل طی یک مراسم مجازی ۲۵  خردادماه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم اظهار داشت: بیمارستان ثامن الحجج (ع) با زیربنایی به متراژ ۷۸۰۰ مترمربع در چهار طبقه و با ۶۴ تخت در بخش های زنان و زایمان، رادیولوژی و تصویربرداری، اورژانس سرپایی، کلینیک تخصصی و آزمایشگاه احداث شده و آماده خدمت رسانی به مردم است.

وی، با اشاره به آغاز عملیات عمرانی احداث این بیمارستان در سال ۸۸ گفت: بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با مشارکت خیرین سلامت شهرستان آران و بیدگل احداث شده است.

دکتر مروجی، در ادامه به بهره برداری از فاز اول بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: فاز اول این بیمارستان در یک طبقه و با بخش های تصویربرداری، اورژانس، آزمایشگاه و فیزیوتراپی و با همت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و خیرین سلامت احداث و افتتاح شد.

وی اظهار داشت: فاز اول بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل در زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع و با ۲۰ تخت به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به آغاز ساخت بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل از سال ۱۳۸۸ در زیربنای۱۵۷۰۰ متر مربع اظهار داشت: ساخت بخش های مختلف این بیمارستان ادامه دارد.

دکتر مروجی اظهار داشت: ۹۶ تخت برای این بیمارستان پیش بینی شده است که انشالله با کمک خیرین و مردم این منطقه در آینده ای نزدیک تکمیل شده و خدمات با کیفیتی را به مردم عزیز این منطقه ارائه خواهد داد.

وی در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به نقش سلامت در جامعه و اهمیت دین مبین اسلام به این نعمت، گفت: خیرین نقش مهم و موثری در ارتقا سلامت جامعه دارند و از دیرباز در این راستا پیش قدم بودند و در دوران مقابله با همه گیری ویروس کووید ۱۹ نیز از هیچ حمایتی دریغ نکردند.