نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان گفت: اگر همه خدمات نظام را کنار بگذاریم و به خدمات حوزه سلامت بپردازیم کافی است.

به گزارش  جارچی اخبار از کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در سی امین آیین پویش ره سلامت در کاشان، اظهار داشت: باید در این برهه از تاریخ با سربلندی، عزت، اعتماد و با نهایت غرور و شادمانی از خدمات حوزه سلامت سخن بگوییم.

وی، به تعامل و مشارکت خیرین در مقابله با ویروس کووید ۱۹ اشاره و تصریح کرد: اقدامات خیرین در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه سلامت همیشه زبان زد مردم بوده است و کار خیر در این منطقه در حوزه بهداشت و درمان قدمت طولانی دارد.

وی، در ادامه به سه برهه تاریخی در عرصه سلامت در کشور اشاره کرد و کشوری فقیر با اطبای هندی، پکستانی و بنگلاشی و پزشکان متخصص انگشت شمار، کاهش آرام آرام وابستگی از کشورهای بیگانه و رقابت پزشکی بین ایران و کشورهای پیشرفته را از مراحل این سه برهه تاریخی عنوان کرد.

آیت الله سلیمانی، به اشاره به فرمایش رهبر (مدظله العالی) “امریکا در زمینه کرونا کاری نتوانست انجام دهد ولی ایران توانست”، اظهار داشت: همت، اراده، عزم، شجاعت و قدرت حوزه سلامت در مقابله با شیوع همه گیری ویروس کرونا مایه مباهات و افتخار است.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل:

کادر درمان تمام قد برای حفظ جان و سلامتی مردم در دورن شیوع کووید ۱۹ ایستادند

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای سلامی، گفت: کادر درمان تمام قد برای حفظ جان و سلامتی مردم در دورن شیوع کووید ۱۹ ایستادند

دکتر سید جواد ساداتی نژاد در سی امین آیین پویش ره سلامت در کاشان، ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت و خدمت، افزود: خدمات پرسنل بهداشت و درمان در این دوران یادآور ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس است و برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

وی تصریح کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، ارزش وجودی فرشتگان نجات را بیش از گذشته عیان کرده است و امروز تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.

وی در ادامه، ضمن تشکر از زحمات وزیر بهداشت، صدور مجوز و راه اندازی رشته دارو سازی، تکمیل رشته های دانشگاه علوم پزشکی، استقلال دانشگاه علوم پزشکی کاشان در طرح آمایش، لزوم وجود شرکت پخش دارو در منطقه، لزوم وجود پدافند غیرعامل، اورژنس هوایی، راه اندازی رشته های پزشکی و پیراپزشکی در دنشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و … را خواستار شد.

با رعایت دقیق پروتکل بهداشتی و درمانی در واقع زمینه ساز ورود کشور به موج پنجم کرونا نباشیم

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: با رعایت دقیق پروتکل بهداشتی و درمانی در واقع زمینه ساز ورود کشور به موج پنجم کرونا نباشیم.

دکتر اسماعیل بایبوردی در سی امین آیین پویش ره سلامت در کاشان، از مردم این منطقه خواست با راعایت پروتکلها حوزه سلامت را یاری کنند.

وی، به زحمات و ایثار پرسنل حوزه بهداشت و درمان در ۱۴ ماهه شیوع ویروس کووید ۱۹ اشاره کرد و افزود: وظیفه همه ماست هر آنچه توان داریم به این حوزه کمک کنیم.

دکتر بایبوردی، با اشاره به افتتاح بیمارستان ثامن الحجج (عج) آران وبیدگل، افزود: این بیمارستان ۱۲۰ تخت مصوب دارد که هم اکنون ۶۴ تخت به بهره برداری رسید.

وی، با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: خواسته خیرین و مردم راه اندازی کامل این بیمارستان است.

فرماندار آران و بیدگل یادآور شد: حفظ جان و نان مردم وظیفه ماست و صیانت از جان، صیانت از آراء، تامین ارزاق و مایحتاج عمومی مردم، نظم و امنیت عمومی و تحقق حقوق شهروندان را از جمله وظایف در بحث انتخابات عنوان کرد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات وزیر بهداشت گفت: در شهرستان کاشان در یکسال و اندی که بیماری کرونا شیوع شده با تمام قدرت بازرسی های بهداشتی از دستگاه های دولتی، اصناف و بازار انجام شده و حمایت های لازم را از مشاغل آسیب دیده داشته ایم.

علی اکبر مرتضایی، در ادامه خواهان تسریع در پروؤه های مرتبط با بخش درمان در کاشان شد.