نخست وزیر و رئیس مجلس سنای پاکستان با صدور پیام های جداگانه ای پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وی تبریک گفتند.

به گزارش جارچی اخبار،  عمران خان در این پیام، تمایل خود را برای همکاری ادامه دار با رئیس جمهوری منتخب ایران با هدف تقویت روابط بین دو کشور در زمینه‌های مختلف و تلاش در جهت ثبات، صلح و پیشرفت منطقه ابراز داشته است.

«محمد صادق سنجرانی» رئیس مجلس  سنای پاکستان نیز روز شنبه در پیام تبریک خود از طرف پارلمان، دولت و ملت این کشور به رئیسی ، ابراز اطمینان کرد که روابط و همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد در دوران رئیس جمهوری جدید قوی و پیش از پیش توسعه خواهد یافت.
وی تاکید کرد: پاکستان به روابط نزدیک و برادرانه خود با جمهوری اسلامی ایران افتخار می کند و آن را بسیار حائز اهمیت می‌داند و معتقد است که مقام‌های دو کشور باید برای صلح و امنیت منطقه‌ای در کنار یکدیگر همکاری کنند.
رئیس مجلس سنای پاکستان گفت که رئیس جمهوری منتخب ایران دارا تجربیات زیادی است و ما امیدواریم ضمن همکاری با ایشان، راه‌های جدیدی برای تقویت همکاری‌ها و گسترش ارتباطات منطقه‌ای باز شود.
وی افزود: مشترکات تاریخی، فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و جغرافیایی میان ایران و پاکستان بهترین فرصت و ظرفیت برای تعمیق بیش از پیش روابط و همکاری‌های دوجانبه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاباتی که دیروز (جمعه) در سراسر کشور برگزار شد موفق به کسب بیش از ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد.