رییس تعاون، کار و رفاه اجتماعی عجب‌شیر گفت: این نمایندگی در سایه تحقق برنامه‌های کاری و تعامل مناسب در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ حائز کسب رتبه برتر بین شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی شد.

به گزارش جارچی اخبار، ناصر فلاحی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: بر پایه برنامه‏‌ای که وزارت متبوع به ادارات‌کل اعلام کرده بود، در ابتدای سال جاری مدیران ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان میثاق‏‌نامه‏‌ای با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌‏شرقی منعقد کرده و خود را به تحقق اهداف مکلف کردند.

وی ادامه داد: بر این اساس برای هر شهرستان با توجه به ظرفیت‌ها و امکاناتی که دارد، برنامه‏ خاصی در حوزه‏‌های تعاون، روابط‏ کار، بازرسی کار، اشتغال و کاریابی‌ها و امور اجتماعی، فرهنگی و ورزشی مشخص شده بود که نمایندگی این شهرستان با بیشترین درصد تحقق در جایگاه اول قرار گرفت.

رییس تعاون، کار و رفاه اجتماعی عجب‌شیر وجود وجدان کاری بالای در بین کارکنان این نمایندگی، داشتن تخصص و تعهد، همدلی و همکاری مناسب بین همکاران، تکریم ارباب رجوع و تعامل با سایر ادارات شهرستان را از جمله دلایل کسب این عنوان اعلام کرد.

«فلاحی» به وضعیت جذب طرح‌های تسهیلات عشایری و روستایی در عجب‌شیر نیز اشاره کرد و افزود: سهمیه اولیه تسهیلات شهرستان ۲ میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های فرمانداری و این اداره و هماهنگی ادارات شهرستان به بیش از پنج میلیارد تومان افزایش یافت.

عجب‌شیر با ۷۱ هزار جمعیت در ۹٨ کیلومتری تبریز واقع است و ظرفیت‌های اقتصادی مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد.