سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: طی روزهای پایانی هفته گذشته ۴۰ دستگاه تانکر با ظرفیت ۶ تا ۲۶ هزار لیتر و در مجموع با حجم ۶۰۰ هزار لیتر در سطح شهر اصفهان آبرسانی سیار شد.

به گزارش جارچی اخبار؛ مهرداد خورسندی درباره افزایش آبرسانی سیار در اصفهان روز پایانی هفته گذشته (پنجشنبه و جمعه)، اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل افزایش آبرسانی سیار در اصفهان، افزایش دمای هوا به بالای ۴۰ درجه بود.

وی درباره گلایه اصفهانی از قطعی آب، افزود: در حال حاضر تصفیه خانه باباشیخعلی با حداکثر ظرفیت در مدار است و ۱۱.۵ مترمکعب بر ثانیه تولید آب دارد و همچنین چاه های متفرقه در مدار هستند.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصریح کرد: در حالیکه حجم تولید آب اصفهان ۱۳ هزار و ۸۰۰ لیتر بر ثانیه است، اما مصرف آب استان حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ لیتر بر ثانیه است و به نوعی امروز با بیش از ۴.۳ مترمکعب بر ثانیه با کمبود آب مواجه هستیم.

به گفته خورسندی، در صورتیکه سامانه دوم آبرسانی اصفهان وارد مدار شود، بخشی از این کمبود آب قابل جبران خواهد بود.

وی همچنین گفت: حتی اگر در بازگشایی زاینده رود مقداری از چاه های فلمن آبگیری کند، این آب گل آلود خواهد بود و به نوعی شاید این آب قابل بهره برداری نباشد.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تاکید کرد: طی روزهای پایانی هفته گذشته ۴۰ دستگاه تانکر با ظرفیت ۶ تا ۲۶ هزار لیتر و در مجموع با حجم ۶۰۰ هزار لیتر در سطح شهر اصفهان آبرسانی سیار شد.

وی افزود: در این دو روز آبرسانی سیار به بیمارستان امین، امید، آزمایشگاه نوبل و همچنین محله های آتشگاه، کهندژ، دشتستان، آل خجند، مولوی، پروین، سروش، قهجاورستان، ملک شهر، بلوار ارتش، حکیم نظامی و … انجام شد.

خورسندی تاکید کرد: آبرسانی سیار بیشتر از مناطقی که دچار افت شدید فشار و قطعی آب بودند، انجام شد.