مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: آبفای استان اصفهان سیاست سختگیرانه ای برای واگذاری انشعاب آب به اماکن غیرمسکونی در نظر گرفته است.

به گزارش جارچی اخبار؛  میثم اعلایی بیان داشت: اکنون با بحران کم آبی در استان مواجه هستیم و به همین دلیل واگذاری آب به مصارف غیرمسکونی مشروط به اخذ تاییدیه در کارگروه تخصیص آب آبفای استان اصفهان است.

وی اعلام کرد: ظرفیت تخصیص یافته برای کاربری های غیر خانگی فقط در حد تامین آب شرب و بهداشت کارکنان آن مجموعه بوده و شرکت آب و فاضلاب تعهدی در خصوص تامین آب در مصارف غیر شرب و بهداشت ندارد .

این مقام مسئول با بیان این که طی سال‌های اخیر وضعیت منابع آبی استان مناسب نبوده بیان کرد: در چنین شرایطی که سالیانه حداقل ۲۰ تا ۲۵ هزار انشعاب به مشترکین آبفای استان افزوده می شود، می توان  با اندکی صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بهینه آب ،  این شرایط را پشت‌سر گذاشت.

مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و ۴۱۴ هزار انشعاب آب در ۹۸ شهر و ۹۴۹ روستای استان اصفهان نصب شده که از این تعداد یک میلیون و ۲۲۴ هزار انشعاب خانگی و ۱۹۰ هزار انشعاب غیرخانگی هستند.