فرمانده انتظامی روانسر از دستگیری قاتل زن جوان در این شهرستان با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار، سرهنگ «ایمان مرادی» روز یکشنبه به ایرنا گفت: پس از کشف جسد یک زن جوان در خارج شهر روانسر که پس از قتل سوزانده شده بود، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی روانسر با انجام تحقیقات گسترده و مراقبت های شبانه روزی موفق به شناسایی متهم به قتل شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: متهم با وجود اینکه در تحقیقات ابتدایی منکر هرگونه جنایتی شد اما در ادامه به قتل زن جوان، آتش زدن پیکر او و سرقت طلاجاتش اعتراف کرد.

رئیس پلیس روانسر یادآور شد: ماموران همچنین در بازرسی های به عمل آمده از داخل خودرو قاتل، بیش از ۴۱ گرم انواع طلاجات مربوط به مقتول و در بازرسی از منزل این فرد یک تیغه خشاب و ۳۱ عدد فشنگ اسلحه کلاشینکف کشف کردند.

وی با بیان اینکه بازجویی از قاتل برای کشف انگیزه اش از ارتکاب این جنایت ادامه دارد، از ماموران پلیس آگاهی شهرستان به خاطر شناسایی و دستگیری قاتل پس از چند روز تلاش بی وقفه قدردانی کرد.

کشف بیش از ۲۹۸ هزار نخ سیگار قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه از کشف ۲۹۸ هزار و ۷۶۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ «جلیل سلطانی» اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشتزنی در محور کرمانشاه – کامیاران به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف خودرو شده و در بازرسی از آن ۲۹۸ هزار و ۷۶۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ سلطانی در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.