رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: براساس دستور رئیس جمهور مبلغ ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تسریع در اجرای طرح‌های بالای ۷۵ درصد این استان تخصیص داده شد.

به گزارش جارچی اخبار، حسن شجاعی علی آبادی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما در خصوص سفر یک روزه رئیس جمهور و تعدادی از وزرا به این استان افزود: در این سفر که وزرای کشور، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی و صنایع دستی، بهداشت و درمان، صمت و نیز رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی رئیس جمهور نیز حضور داشتند مشکلات مردم این استان در بخش‌های مختلف بررسی و تصمیماتی برای حل آن‌ها اتخاذ شد.

به گفته وی، این سفر دارای دو بخش ارتباطات مردمی و نیز بررسی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام این استان بود که در بخش ارتباطات مردمی، رئیس جمهور و اعضای هیات دولت همراه، ضمن دیدار با مردم از نزدیک به درددل آن‌ها گوش می‌کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: در این سفر مقرر شد که پروژه‌های نیمه تمام در اولویت تکمیل قرار گیرد و براساس دستور رئیس جمهور مبلغ ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تسریع در اجرای پروژه‌های بالای ۷۵ درصد استان تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ اختصاص به پروژه‌های نیمه تمام بخش راه در این استان دارد و مابقی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و بهداشت و درمان هزینه خواهد شد.

آقای شجاعی افزود: در جریان این سفر همچنین وزیر بهداشت قول داد که بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر طارم به ۶۴ تختخوابی ارتقا پیدا کند.

وی افزود: همچنین در جریان بازدید وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی از شهرستان سلطانیه و گنبد تاریخی سلطانیه که سومین گنبد آجری بزرگ جهان به شمار می‌رود دستور طراحی و اجرای محوطه این گنبد از سوی آقای ضرغامی صادر شد.

آقای شجاعی همچنین گفت: مردم استان زنجان این سفر را در جهت رفع مشکلات، بسیار مثبت ارزیابی می‌کنند و حضور رئیس جمهور و هیات همراه در استان زنجان به دل مردم نشست و موجب نشاط در این استان شد.