عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه اشتغال کلید حل مشکلات کشور است گفت: همکاری و هم افزایی مدیران در رفع موانع تولید ضروری است.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی قم، ابوالفضل خاکی در دیدار اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی با استاندار با بیان اینکه تشکل‌های بخش خصوصی علاقه زیادی به حل مشکلات تولید و در نتیجه رشد و توسعه واحد های صنعتی در استان دارند ابراز امیدواری کرد این دیدار به زودی با حضور تولیدکنندگان در اتاق بازرگانی نیز انجام شود خاکی تصریح کرد: اتاق بازرگانی قم ارتباط های خوبی با دستگاهها و تشکل های اقتصادی در استان قم دارد و با برگزاری جلسات مختلف سعی در همکاری و هم افزایی برای رفع مشکلات استان را در اولویت دارد.

رئیس اتاق بازرگانی قم با اشاره به اینکه در استان مدیران دولتی با تعامل بیشتری مشکلات و مسائل تولیدکنندگان را نسبت به سایر استانها رفع می نمایند افزود: اگر مسائلی در استان ایجاد شود با تعامل مدیران در جلسات کارشناسی مباحث پس از طرح و بررسی با راهکار مناسبت مرتفع میگردد.

وی ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش مدیران برخی کارشناسان که در سطح ادارات با کج سلیقگی و عدم آگاهی باعث ایجاد ناراحتی و دلسردی در مدیران بخش خصوصی میشوند را با آموزش صحیح و تذکرات کتبی، اهمیت رشد و توسعه فضای اقتصادی استان و همچنین تولید و افزایش اشتغال در استان را تسریع بخشد.

خاکی معتقد است: تولیدکنندگان همیشه پشتیبان دولت بوده اند و همیشه در سنگر خدمت به مردم قرار داشته‌اند او گفت: تنها خواسته ما در ایامی که خیلی از تولید کنندگان از شیوع کرونا در کشور متضرر شدند همکاری معنوی و واقعی مدیران دستگاه‌های دولتی است و طبیعتاً با توجه به وضعیت جامعه تقاضای دیگری نداریم.