سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون در نشست دیروز خود ضمن انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی، با حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تخلفات صنفی، بهداشتی، قاچاق کالا و ارز را بررسی کرد.

به گزارش جارچی اخبار، غلامرضا مرحبا افزود : در این نشست با رای کمیسیون، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی انتخاب شدند و بر این اساس محمد علیپور، سید غنی نظری،محسن علیزاده،مسلم صالحی،فتح الله توسلی، غلامرضا مرحبا، رحیم زارع، احسان ارکانی، مجتبی رضاخواه، غلامرضا منتظری، سید محسن دهنوی، دشتی اردکانی، آرا شاوردیان، سیدنظام موسوی و محمد رشیدی، عضو این هیئت شدند.

نماینده مردم آستارا در مجلس اضافه کرد: موضوع درخواست تحقیق و تفحص از شرکت لاستیک بارز کردستان نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با موافقت کمیسیون این درخواست تصویب شد.

مرحبا همچنین با اشاره به حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: احمد اصانلو در این جلسه در خصوص فعالیت‌ها و وظایف سازمان که بیشتر در حوزه تخلفات صنفی، بهداشتی، قاچاق کالا و ارز و مشکلات پرسنل و رسیدگی به شرایط کاری آنهاست، گزارشی ارائه کرد. رئیس سازمان تعزیرات حکومتی نگاه تحول‌گرایانه به ساختار تعزیرات دارد تا بتواند، اثربخشی و بهره‌وری این سازمان را افزایش دهد.