رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های‌ دسته دوم کشور در بخش دختران نوجوان روز پنجشنبه با برتری والیبالیست‌های البرزی در شهرکرد به پایان رسید.

به گزارش جارچی اخبار، دیدار نهایی مسابقات والیبال دختران قهرمانی باشگاه‌های‌ دسته دوم کشور روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد میان تیم‌های البرز و فارس برگزار شد که در پایان دختران البرزی توانستند با شکست سه بر یک، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

در این دیدار تیم البرز در ۲ ست با نتایج ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۱۷، تیم فارس را زمین‌گیر کرد اما تیم فارس در ست سوم موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز میدان شود

تیم البرز در ست چهارم این دیدار باز هم به برتری رسید و با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ قهرمانی خود را تکمیل کرد.

در دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات نیز آذربایجان غربی توانست از سد تیم چهارمحال و بختیاری عبور کند و در جایگاه سوم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور قرار گیرد.

به این ترتیب تیم‌های البرز و فارس با قرار گرفتن در جایگاه‌های اول و دوم این مسابقات جواز حضور در جمع تیم‌های باشگاهی دسته یک دختران کشور را به دست آورند تا سال آینده در این مسابقات به میدان بروند.

رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های دسته دوم کشور رده سنی نوجوانان با حضور دختران والیبالیست از استان‌های البرز، یزد، هرمزگان، فارس، قزوین، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری از ۲۱ آذر به میزبانی شهرکرد آغاز شد و تیم‌های شرکت‌کننده به مدت پنج روز در ۱۳ دیدار تکلیف تیم‌های برتر این دوره از رقابت‌ها را مشخص کردند.