رییس قوه قضاییه گفت: در سفر امروز به گلستان تصمیمات خوبی برای توسعه استان گرفته شد از جمله برخی پروژه ها حدود ۲ دهه نیمه تمام باقی مانده منجمله مجتمع پتروشیمی مقرر شد با ۹۰ هزار سهامدار اجرایی شود که اشتغالزایی و افزایش رونق استان را به دنبال دارد.

به گزارش جارچی اخبار،حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای شبانگاه روز پنجشنبه در فرودگاه گرگان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همچنین در این سفر  ۸۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ارایه خدمات مطلوب در اختیار دستگاه قضایی استان گلستان قرار می گیرد.
وی اظهارداشت: این مقدار اعتبار برای بخش های مختلف دستگاه قضایی استان از جمله‌ زندانها ، پزشکی قانونی و دادگستری هزینه می شود.
محسنی اژه ای یادآور شد: در این سفر پیشنهاد شد که کارگروه مشترک متشکل از دستگاه‌های مختلف برای رسیدگی به مسائل و مشکلات استان با هدف ارایه راهکارها تشکیل شود.

وی تصریح کرد : با تلاش و همت نمایندگان بسیاری از مشکلات ریشه ای گلستان در این سفر بازگو شد و برای حل آنها تمصمیات خوبی گرفته شد که انشالله به مرحله اجرا درآید.
رییس قوه قضاییه حضور اعضای شورای عالی قضایی در شهرستان ها و بازدید میدانی و نشست با مسوولان دستگاهها، شرکت در نشست جداگانه با فعالان اقتصادی، اقشار مختلف، اداری، ملاقات با شماری از مردم برای مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی را از دیگر برنامه های سفر یکروزه خود در این استان اعلام کرد.
وی تصریح کرد:  نامه های جمع آوری شده در نشست های مختلف امروز در شهرستان استان هم رسیدگی و به آن پاسخ داده می شود.
رییس قوه قضاییه سفر به گلستان را متفاوت از سه سفر قبلی استانی خود ذکر و اضافه کرد : علت این تفاوت سفر وجود مردم متین این خطه بوده و از اهالی استان  قدردانی می کنم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای به همراه شورای عالی قضایی قوه قضاییه دقایق قبل استان گلستان را به مقصد تهران ترک کرد.