مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: زوونیمیر سولدو سرمربی تیم در مورد جذب بازیکن جدید بسیار حساس است و بازیکنی می‌خواهد که سربار تیم نباشد و یک سر و گردن از دیگر بازیکنان موجود بالاتر باشد.

به گزارش جارچی اخبار، کاظم محمودی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: پس از آمدن سولدو به تراکتور، سه چهار جلسه در مورد نقاط ضعف تیم و بازیکنان مورد نیاز برای رفع و تقویت این نقاط با وی برگزار شده و در صورت معرفی بازیکن مورد نیاز، باشگاه در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به مذاکرات باشگاه با تومیسلاو گوملت، بازیکن کروات که از سوی سولدو معرفی شده بود، گفت: چندین بار با این بازیکن مذاکره کردیم و حتی مبلغ نیز پیشنهاد شد اما این بازیکن اعلام کرد که می خواهد در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد.

محمودی در مورد مربی بدنساز مورد نظر سولدو اعلام کرد: بلیت و ویزای این مربی اخذ شده و وی امروز و یا فردا برای مذاکره در تبریز حضور می یابد.

وی بار دیگر تاکید ‌کرد که باشگاه منتظر اعلام نظر سرمربی تیم در مورد نقاط ضعف و بازیکنان مورد نیاز است و با توجه به اینکه تراکتور می تواند سه بازیکن سهمیه آزاد جذب کند می خواهیم از این فرصت برای تقویت تیم به نحو مطلوب استفاده کنیم.

محمودی اضافه کرد: تمام سعی و تلاش ما این است که با گرفتن نتایج خوب، هواداران را خوشحال کنیم و امیدواریم با برطرف شدن ممنوعیت حضور هواداران در ورزشگاه. برخورداری از حمایت آنها، در مسیر تحقق اهدافمان قرار گیریم.

تیم فوتبال تراکتور بعد از ظهر امروز و در جریان مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی، میزبان مس رفسنجان است.