اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اعلام کرد به دلیل تداوم بارش برف و برودت هوا، امروز یکشنبه مدارس شهرستان‌های اهر، ورزقان و کلیبر تعطیل است.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان، آموزش‌های حضوری امروز در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی نوبت صبح کلیبر تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهدشد.

تعطیلی مدارس این منطقه شامل امتحانات نهایی نبوده و این آزمون‌ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارس نیز لغو و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

بنا بر این گزارش، همچنین آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی نوبت صبح و بعد از ظهر شهرستان اهر تعطیل بوده و در شهر اهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل است و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

تعطیلی مدارس این منطقه شامل امتحانات نهایی نبوده و این آزمون‌ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارس نیز لغو شده و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

همچنین آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح شهرستان ورزقان تعطیل بوده و در شهر ورزقان مدارس استثنائی و پیش دبستانی شیفت صبح تعطیل هستند و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

تعطیلی مدارس این منطقه شامل امتحانات نهایی نبوده و این آزمون‌ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارس لغو شده و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح خاروانا تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

تعطیلی مدارس این منطقه شامل امتحانات نهایی نبوده و این آزمونها در موعد مقرر برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارس لغو شده و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.