مدیر روابط عمومی هیات تنیس آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری مسابقات نیمه نهایی لیگ تنیس باشگاه‌ها و دستجات آزاد استان، از راهیابی تیم های “پاشا” و “دومان” از گروه الف و تیم های “بازرگانی نیکنام” و “خاوران” از گروه ب به مرحله نیمه نهایی این مسابقات خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار، حبیب چرندابی روز چهارشنبه در گفتگو ایرنا، افزود: سرانجام بعد از مدت ها و برای اولین بار، با برگزاری رقابت های لیگ تنیس باشگاه ها و دستجات آزاد آذربایجان شرقی در زمین تنیس کوثر تبریز در ۲ ماه گذشته تیم های حاضر در نیمه نهایی این رقابت ها مشخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات تحت عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شادروان احد فرحناک، اسطوره فقید تنیس آذربایجان و کشور در حال بر گزاری است.

چرندابی با بیان اینکه در این مسابقات ۹ تیم حضور داشتند، عنوان داشت: تیم های حاضر در این مسابقات در ۲ گروه به صورت دوره ای مقابل هم صف آرایی کردند.

پیشکسوت تنیس آذربایجان شرقی اذعان کرد: در نیمه نهایی مسابقات تنیس آذربایجان شرقی، تیم اول گروه الف با تیم دوم گروه ب به رقابت خواهند پرداخت و تیم دوم گروه اول با تیم اول گروه ب به مصاف هم خواهند رفت؛  در گروه الف که از پنج تیم تشکیل یافته بود،پس از انجام ۱۰ مسابقه تیم پاشا با چهار برد بعنوان تیم نخست گروه به نیمه نهایی رسید و تیم دومان با تنها باخت برابر پاشا، رقیب تیم اول گروه ب شد.

وی یادآور شد: بی تردید علاقه مندان به ورزش تنیش روی میز، روز جمعه این هفته با حضور پر شور خود در زمین تنیس سالن کوثر از نزدیک شاهد و ناظر ۲ دیدار نفس گیر و جذاب خواهند بود.

وی اظهار کرد: ناقوس اولین بازی مرحله نیمه نهایی ساعت ۱٠ و ۳٠ دقیقه جمعه به صدا در خواهد آمد و۲ تیم خاوران و پاشا با تشویق های حاضرین برابر هم قرار می گیرند.

وی ادامه داد: همچنین دومین دیدار همان روز از ساعت چهار بعد از ظهر بین ۲ تیم بازگانی نیکنام و دومان برگزار می شود تا در نهایت تیم های حاضر در فینال مشخص شود.