مدیر آموزش و پرورش مراغه از کسب رتبه برتر کشوری توسط معلمان مراغه ای در جشنواره روش های نوین تدریس کتب مراکز دارالقرآن الکریم کشور خبرداد.

به گزارش جارچی اخبار، حسین اکبریان روز دوشنبه افزود: اولین جشنواره کشوری روش های نوین تدریس کتب مراکز دارالقران الکریم کشور، دی ماه سال جاری به میزبانی آذربایجان شرقی با معرفی نفرات برتر و برگزاری آیین اختتامیه مجازی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره مریم ایلائی از دارالقرآن فاطمه الزهرا(س) رتبه دوم کشوری در رشته تصویرسازی  را کسب کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در این جشنواره فرهنگی و قرآنی امین قربانی از دارالقرآن امام خمینی (ره) نیز موفق به کسب رتبه برتر کشوری در رشته تدریس غیرحضوری شده است.

وی گفت: این جشنواره فرهنگی و  قرآنی حرکتی مناسب به سوی بهره گیری از شیوه های آموزش مفاهیم کلام الله مجید بین دانش آموزان در مدارس و دارالقرآن ها خواهد بود.

وی افزود: هم اکنون نیز آموزش های قرانی برای دانش آموزان در دارالقرآن های فعال این شهرستان در حال اجرا بوده و موفقیت معلمان این شهرستان در جشنواره های قرآنی نشان دهنده عزم جدی دستگاه تعلیم و تربیت برای پرورش نسلی متعهد و مومن است.

اولین جشنواره کشوری روش های نوین تدریس کتب مراکز دارالقران الکریم کشور با فراخوان عمومی برای همکاران فرهنگی سراسر کشور در سه رشته روش تدریس حضوری، روش تدریس مجازی و تصویر سازی کتب دارالقرآن برگزار شده است.

در این جشنواره ۸۳۳ همکار فرهنگی از ۳۲ استان کشور با ارائه آثار مشارکت نموده و پس از ۴ مرحله داوری، با برگزاری آیین اختتامیه  به صورت مجازی نفرات برتر معرفی شدند.