نماینده فراهان،تفرش وآشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت:بر حسب اطلاعات به دست آمده برای فرمانداریهای فراهان و تفرش هنوز کسی مدنظر نیست و شخص گذاشته شده در آشتیان هم صرفا با حکم سرپرست است و سرپرستی به معنای مدیریت کامل نیست.
به گزارش جارچی اخبار، ولی اله بیاتی افزود:وظیفه انتصابات بر عهده فرزاد مخلص الائمه استاندار‌مرکزی است و برعهده نمایندگان مجلس شورای اسلامی نمیباشد و ما از مدیران، کار و تلاش را میخواهیم و اگر این مهم صورت نگیرد استاندار باید پاسخگو باشد.
وی ادامه داد:آنهایی که توانایی مدیریت و خدمت دارند میبایست به کارگیری شوند و افرادی که ضعیف هستند باید از صندلیهای مدیریت کنارگذاشته شوند و دیگر اینکه ما کسی را به استاندار تحمیل نمیکنیم ولی اگر استاندار از ما نظر بخواهد مشورتهای لازم را به وی میدهیم.
بیاتی با اشاره به وضعیت آبی در حوزه خود گفت:اجرای آب تفرش در بودجه ۱۴۰۱ وجود دارد ودر خصوص پروژه تنها یک بخش از برق آن برای سال آتی باقی میماند و منبع آن نیز تا آخر سال ساخته میشود.
بیاتی اضافه کرد:تعامل خوبی با شرکت آب منطقه ای و آبفا استان مرکزی داریم و در خصوص فراهان نیز در آنجا یک دستگاه آب شیرین کن وجود دارد ودر نظر داریم که یک دستگاه دیگر نیز اضافه کنیم تا مشکل این شهر هم حل شود.
بیاتی اظهار داشت:بنده در خصوص مسائل عمرانی نمره منفی میدهم چراکه در استان و به ویژه در حوزه فراهان،تفرش وآشتیان در سالهای اخیر کاری صورت نگرفته و امیدواریم در ادامه این نابسامانیها رفع و به سمت توسعه حرکت کنیم