صحبت اله فاضلی عضو سابق شورای شهر اراک گفت:عملکرد ولی اله بیاتی نماینده فراهان،تفرش وآشتیان در مجلس شورای اسلامی تابه این جا قابل قبول بوده و وی نشان داد که پتانسیل یک نماینده خوب را دارد و از همه مهمتر از وجود حسین مشهدی به عنوان مشاور در کنار خود بهره میبرد که خود سابقه فرمانداری و مدیریتها در جاهای مختلف را در کارنامه دارد.
به گزارش جارچی اخبار، فاضلی افزود:مشکل آب تفرش یکی از ضرورتهای اساسی بود که در وهله اول بیاتی با پیگیریهای خود توانست به صورت اضطراری این امر را برطرف کند و امیدواریم که بتواند در بودجه ۱۴۰۱ تخصیصهای لازم برای این مهم را بگیرد.
وی ادامه داد:شهرستانهای فراهان،تفرش و آشتیان مشکلات عدیده ای دارند و به خصوص در بحث وضعیت عمرانی شرایط جالبی ندارند و دیگر اینکه در وهله اول میطلبد که بیاتی به شدت انتصابات و شایسته سالاری در بحث انتخاب فرمانداران،معاونین و بخشداران را از استاندار و وزارت کشور دنبال کند تا بتواند تحرک و پویایی خوبی را ایجاد کند.
فاضلی همچنین بیان داشت:در بحث صنعت نیز این حوزه زیاد شرایط خوبی به نسبت سایر شهرستانهای استان ندارد که میبایست تدبیری اندیشید و دیگر اینکه بیاتی باید به دنبال تغییرات در هیات مدیره شرکتها مانند آواپزشک هم باشد تا از افراد بومی این استان در آن مجموعه ها قرار بگیرند تا بتوانند خدمات و کمکهای بهتری را در اختیار مردم قرار دهند.
فاضلی اظهار داشت:بیاتی به نسبت سایر نماینده ها وقت بسیار کمی دارد و طی دوسال ارائه عملکرد برجسته ،امری بسیار سخت است پس باید قدر زمان را بسیار بداند
فاضلی اضافه کرد:در بحث فضای رسانه ای نیز بیاتی میبایست خیلی بیشتر از اینها کار کند چراکهاقدامات خوبی صورت میگیرد ولی انعکاس ان در فضای استان کمرنگ است.