استاندار ایلام  در دیدار رییس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: ایلام از مصادیق بارز استان های کم برخوردار است و با حدود ۶۰۰ هزار نفر در مقایسه با سایر استان دارای مشکل فراوانی هستیم.

به گزارش جارچی اخبار حسن بهرام نیا  گفت: فعالیت در سازمان بهزیستی با توجه به جامعه هدف جزو مشاغل سخت است که دولت برای توجه به  حقوق و مزایای این قشر باید بیشتر تلاش کند.

وی افزود: یکی از مشکلات این استان معضلات معیشتی و عدم تمکن مالی مردم است که امیدواریم با تلاش مسوولان اقدامات مثبتی برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال انجام شود.

استاندار ایلام ادامه داد: ۸۵ درصد اعتبارات در وزارتخانه است و ۱۵ درصد به استان ها اختصاص می یابد که باید برای توسعه استان رایزنی های ملی انجام شود.

بهرام نیا یادآور شد: همواره باید تمامی امکانات با نگاه عدالت توزیع و بر اساس تاکیدات رییس جمهوری باید به مناطق کم برخوردار بیشتر توجه شود.

بهرام نیا با اشاره به کمک رسانی به خانواده اهل شهرستان ملکشاهی گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله به شهرستان سفر کردیم و در جریان مشکلات آنان قرار گرفتیم.

وی اضافه کرد: برای توانمندسازی و کمک رسانی به محرومان جامعه از ظرفیت نهادهای انقلابی استفاده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

۴۲ هزار نفر در استان ایلام از خدمات سازمان بهزیستی بهره مند هستند.