معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۴۰۰۰مسکن روستایی و شهری برای مددجویان ۲ معلول به بالا در سراسر کشور با مشارکت بنیاد مستضعفان ساخته می‌ شود.

به گزارش جارچی اخبار « علی‌محمد قادری» در دیدار با استاندار ایلام ، با بیان اینکه  سازمان بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است که سخت ترین کار در این سازمان مددکاری است به طوریکه هر مددکار ۵۰ وظیفه دارد، اظهار کرد: حمایت از ایتام، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی  مددجویان را از مهم ترین وظایف و ماموریت مددکاران سازمان است.

وی با ذکر اینکه مردم ایلام در دفاع مقدس پایبندی خود را به نظام  ثابت کردند و  ماهم براساس رسالت و وظیفه خود  در حوزه که نیاز باشد خدمت کنی افزود: رویکرد این سازمان حمایت بیشتر از مناطق کم برخوردار است بطوریکه محرومیت منابع غیر مولد، مولد شود و از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور  با بیان اینکه باید به خانوارهای دارای  ۲ معلول به بالا بایدتوجه کنیم  و از تمامی ظرفیت های استان برای کم کردن حفره  محرومیت و توانمند سازی مددجویان استفاده کنیم، گفت:  حقوق و دستمزد مددکاران و کارکنان سازمان بهزیستی پایین است و با وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی رایزنی هایی در خصوص افزایش  ردیف حقوق و دستمزد از ۲۱ درصد تا سقف ۵۰ درصد هستیم.

قادری با بیان اینکه کار مددکاری دلی و عاشقانه است و  مددکار با علاقه‌ای که دارد به جامعه هدف خدمت می کند که این مساله بسیار مقدس و ارزشمند است، از استاندار ایلام خواست تمامی دستگاه های اجرایی استان را برای کمک به مددجویان بسیج کند و سازمان ها از همه ظرفیت خود برای کمک به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی استفاده کنند.

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت:  حقوق و دستمزد مددکاران و کارکنان سازمان بهزیستی پایین است و با وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی رایزنی هایی در خصوص افزایش  ردیف حقوق و دستمزد از ۲۱ درصد تا سقف ۵۰ درصد هستیم.