تیم های فوتبال پدیده و تراکتور از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر در حالی رو در روی هم قرار می گیرند که وجه تشابه شان کسب نتایج ضعیف در مصاف با حریفان و جایگاه بد جدولی در فصل جاری است.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از  ایرنا، پدیده در حالی این هفته از تراکتور میزبانی می کند که از مجموع ۱۰ بازی خانگی تنها موفق به کسب سه امتیاز شده و از این نظر ضعیف ترین در بین تیم های لیگ برتری است.

تراکتور نیز که در این هفته مهمان پدیده است، در فصل جاری و از ۱۰ بازی خارج از خانه، تنها موفق به کسب چهار امتیاز شده و این تیم نیز ضعیف ترین تیم از این حیث در بین تیم های لیگ برتری است.

تغییر سرمربی، دیگر وجه اشتراک دو تیم در فصل جاری است و سهم هر تیم به خدمت گیری سه سرمربی تا به اینجای فصل است.

تراکتوری ها این فصل را با فیروز کریمی شروع کردند و در ادامه با زوونیمیر سولدو تصمیم به همکاری گرفتند و پس از آنکه با این دو به نتیجه نرسیدند با ارطغرل ساغلام فصل همکاری گشودند تا شاید این تغییر بتواند نجات دهنده تراکتور در ادامه رقابت ها باشد.

در سوی مقابل مشهدی‌ها نیز پس از ناکامی با رضا مهاجری و اکبر میثاقیان، داوود سیدعباسی را جایگزین کردند و اگر سیدعباسی بتواند تراکتور را شکست دهد و یا حتی مساوی کند می تواند جایگاه خود را مستحکم تر کند.

پدیده در پنج بازی اخیر در لیگ برتر یک برد، سه باخت و یک تساوی داشته و چهار امتیاز کسب کرده، اما در مقابل تراکتور تنها سه تساوی داشته و بردی حاصل نکرده و در واقع بدون برد در پنج بازی اخیر به مصاف تیم مشهدی می رود.

نتیجه و حاصل پنج تقابل اخیر دو تیم در لیگ برتر دو برد برای تراکتور، یک برد برای پدیده و دو تساوی برای دو تیم بوده و برنده آخرین مصاف دو تیم که در دیدار رفت فصل جاری انجام شد نام تراکتور ثبت شده است.

تراکتوری ها با ارطغرل ساغلام تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و برای بازی فردا آماده هستند و برای آنکه از روند فعلی و طلسم شده خارج شوند بیش از هر زمان دیگری به سه امتیاز این بازی حساس نیاز دارند.

تراکتوری ها در بازی فردا، رضا دهقانی را که در مصاف با سپاهان دچار مصدومیت شده در اختیار ندارند و بجز این بازیکن، با ترکیب کامل و متفاوت تر از بازی های قبلی، مقابل پدیده صف آرایی می کنند.

دیدار این دو تیم ساعت ۱۴.۳۰ فردا یکشنبه در مشهد انجام می شود و پدیده هشت امتیازی و رده انتهایی رو در روی تراکتور ۱۶ امتیازی و رده سیزدهمی قرار می گیرد.