مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق تبریز در مراسم معارفه‌ی خود گفت: ما نه ارگان سیاسی هستیم و نه نظارتی؛ وظیفه‌ی اصلی ما روشن نگه‌داشتن چراغ خانه‌ی مردم است.

به گزارش جارچی اخبار،  عباس حسامی سفیدان گفت: صنعت برق پیشران هر توسعه‌ای در کشور است و پیشرفت در هر عرصه‌ای نیازمند وجود و بهره‌مندی از انرژی است. در این راستا برق تبریز با دارا بودن بیش از یک میلیون مشترک و هزار کیلومتر شبکه‌ فشار ضعیف و متوسط و ۷۶۰۰ دستگاه انواع پست و ۲۱۰ هزار دستگاه چراغ روشنایی شعار «رضایت هر شهروند در هر مکان و در هر زمان» را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده است.

حسامی تاکید کرد: این هدف میسر نخواهد شد مگر با تلاش همکاران برق تبریز و تعامل مستمر با شرکت توانیر و مقامات ارشد استان.

به گفته‌ی وی؛ برق تبریز ۱۲ برنامه‌ی مهم پیش رو دارد. تبدیل شبکه‌ی مسی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار، تبدیل چراغ‌های پرمصرف به کم‌مصرف، استفاده از سیستم چراغ‌های هوشمند، استفاده از روش‌های نوین تعمیراتی مانند روش‌های پیش‌بینانه و جامع بهره‌ور، تکمیل اطلاعات جغرافیایی شبکه، توجه به ایمنی برای تمامی ذینفعان، توسعه و استفاده از کنتورهای هوشمند، توسعه‌ی خط گرم، پیگیری ساختمان ستادی به عنوان نیاز اساسی، کاهش تلفات فنی و غیر فنی، تعامل و همکاری هر چه بیشتر با نهادها و ادارات استانی بویژه شهرداری‌ها جهت تسریع و تسهیل اهداف و پروژه‌ها و نهایتا رعایت اصول عدالت‌محوری و توجه بیشتر به همکاران پیمانکاران نه بر اساس نوع قرارداد بلکه براساس شایستگی برنامه‌های مهم برق تبریز خواهند بود.

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق تبریز تصریح کرد: شرکت‌های توزیع خط مقدم توانیر هستند و هم مردم و هم مسئولان تمامی توقعات مرتبط با صنعت برق را از شرکت‌های توزیع دارند در حالی‌که بخش بزرگی از مشکلات از جمله تولید و انتقال در دست شرکتهای توزیع نیست.

حسامی یادآور شد: ما نه ارگان سیاسی هستیم و نه نظارتی؛ وظیفه‌ی اصلی ما روشن نگه‌داشتن چراغ خانه‌ی مردم است.

وی خطاب به مدیران و معاونان و کارکنان شرکت گفت: اگر می‌خواهد خود را اثبات کنید با عملکردتان این کار انجام دهید و خود ارزیاب باشید نه دگر ارزیاب تا مشکلات خود را شناسایی و رفع کنید.

عباس حسامی در پایان از زحمات و تلاش‌های عادل کاظمی طی ۴ سال در سمت مدیرعاملی برق تبریز تشکر و قدردانی و برای وی آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

گفتنی است؛ طی مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، مهندس عباس حسامی سفیدان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی تبریز منصوب و از تلاش‌های مهندس عادل کاظمی در مدت زمان تصدی این سمت قدردانی شد.