مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در آستانه‌ی پیک تابستان ۷۵ درصد مشترکان صنعتی و کشاورزی به کنتور هوشمند مجهز شدند و ۲۰۰ مگاوات از مصرف ما در این بخش فرمان‌پذیر است و از این نظر برق تبریز در جایگاه نخست کشوری قرار دارد.

به گزارش جارچی اخبار،  عادل کاظمی در مراسم تودیع خود از سمت مدیرعاملی شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با توجه به محدودیت شدید اعتباری و تحریم‌های شدید ظالمانه، با همت شبانه‌روزی، همکاران توانستند بر این تنگناها چیره شوند و آبروی شرکت را حفظ کنند. از تمامی عزیزان حلالیت می‌طلبم و اگر در این ۴سال موجب رنجشی شدم، عذر می‌خواهم.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ برق تبریز طی چهار سال گذشته، تصریح کرد: ما در آستانه‌ی پیک تابستان به دستاورد بزرگی دست یافته‌ایم و ۷۵ درصد مشترکان صنعتی و کشاورزی به کنتور هوشمند مجهز شدند و ۲۰۰ مگاوات از مصرف ما در این بخش فرمان‌پذیر است و از این نظر در جایگاه نخست کشوری قرار داریم. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا خرداد سال ۱۴۰۱، میزان ۴۰۰ مگاوات از مصرف را فرمان‌پذیر خواهیم کرد که گام بزرگی برای مدیریت مصرف و عبور کم‌عارضه از پیک تابستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون هیچ پروژه‌ی سنواتی ناتمامی در شرکت نداریم، اضافه کرد: تغییر سیستم اتوماسیون و اسکودای شرکت از حالت امریکایی که پرهزینه بود و مشکل پدافند غیرعامل داشت به حالت بومی با دستان توانمند کارشناسان شرکت عملی شد و در زمینه‌ی هوش تجاری نیز هم اکنون قادریم تمام شاخص‌های شرکت را به طور لحظه‌ای پایش کنیم.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: البته کمبودها، کاستی‌ها و ضعف‌هایی هم داریم که امیدوارم با ورود مدیرعامل جدید که فردی خوش‌فکر، صادق و پرتوان است خون تازه‌ای به رگ‌های شرکت تزریق شود و شاهد جهش بزرگی در شاخص‌های برق تبریز باشیم.

گفتنی است؛  طی مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، مهندس عباس حسامی سفیدان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی تبریز منصوب و از تلاش‌های مهندس عادل کاظمی در مدت زمان تصدی این سمت قدردانی شد.