مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای آذربایجان و توزیع نیروی برق تبریز که جدیداً به این سمت منصوب شدند به همراه هیئت همراه با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز دیدار کردند.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، رسول اسماعیل‌زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان و عباس حسامی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز یک روز پس از معارفه‌شان به عنوان مدیران عامل، با حجت الاسلام آل هاشم دیدار و ضمن ارائه‌ی گزارش از سوابق فعالیت خود پیرامون اهداف و چالش‌های صنعت برق مطالبی ارائه و اعلام کردند که در تابستان پیش رو جهت برون‌رفت از بحران، نیاز به همدلی و تعامل بیشتر با مدیران استانی می‌باشد.

امام جمعه  تبریز نیز در این دیدار ضمن تبریک به این دو مدیر ، سخنان خود را با کلامی از آیت‌الله مکارم شیرازی از کتاب مدیریت و فرماندهی در اسلام آغاز کرد و گفت: بهترین مدیر و فرمانده آن است که بین مدیر و کارکنان خود بهترین عملکردها را به رخ کشیده و تشویق کند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: در استان آذربایجان‌شرقی در رابطه با آب و برق با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو هستیم و نیاز است که مدیران برای رفع کمبودها با مرکز تعامل و ارتباط بیشتری داشته باشند، چنانچه سال گذشته با پیگیری بنده از وزیر وقت نیرو، هیئتی از تهران اعزام و بلافاصله با همکاری شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان لوله‌های فرسوده‌ی انتقال آب از سد نهند به تبریز تعویض و ترمیم شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: در سطح شهر تبریز در رابطه با برق تنش‌هایی وجود دارد ولی با همدلی و همراهی مسئولان می‌توان این مسایل را به حداقل رساند.

وی برای نمونه به مشکل سرای دودری بازار تبریز اشاره کرد که با هماهنگی بین مسئولان، پست ساختمانی واقع در بازار به صورت دفنی احداث و مشکل سرای دودری به طور ریشه‌ای حل شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در تابستان سال جاری شخصا از دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تبریز به صورت سرزده بازدید کردم و از نزدیک شاهد تلاش این عزیزان بودم و با پیگیری بنده از شرکت توانیر، سهمیه کاهش پیک تبریز ۵۰ مگاوات کمتر شد و این موضوع نشانگر اینست که با پیگیری‌ها و بیان مشکلات می‌توان آن‌ها را به حداقل رساند.

وی با بیان اینکه در زمستان نیز با مدیران قبلی در خصوص مازوت‌سوزی نیروگاه‌ها جلساتی برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش مدیران قبلی خاطرنشان کرد: علیرغم بحران سوخت در سایه تلاش آن عزیزان نیز مازوت‌سوزی در استان کاهش یافت.

امام جمعه تبریز یادآور شد: شهر تبریز با توجه به موقعیت جغرافیایی و استان آذربایجان‌شرقی به لحاظ موقعیت سیاسی و هم مرز بودن با کشورهای خارجی نیاز به توجه و عنایت بیشتری دارد، چرا که مشکل شهر تبریز به مشکلات بزرگتری در کل کشور تسری خواهد یافت.

وی در پایان، ضمن آرزوی موفقیت برای این دو مدیر جوان و دلسوز و برخاسته از شهر تبریز سفارش کرد که خدمت به خلق و مملکت را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.